Beantwoord

Ziggo Sport Totaal geen Engels Commentator

  • 28 September 2019
  • 4 reacties
  • 381 Bekeken

Reputatie 3
  • is een King Poster
  • 34 reacties
Sinds afgelopen mei premier league Engels competitie afgelopen is en sinds augustus nieuwe seizoen weer begonnen is krijg ik op alle Ziggo Sport totaal geen Engels commentator. Ik heb op mijn werk Ziggo en daar hebben ze wel Engels commentator.
Ik heb via Instellingen mijn audio op Engels staan meer helaas.
Volgens Ziggo zou dit bij T-Mobile uit staan.

Ter info ik heb tot eind mei wel Engels commentator kunnen krijgen op Ziggo Sport Totaal.
icon

Beste antwoord door Piotr 7 October 2019, 17:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hey @Nas9,

Goed nieuws! Zo te lezen zijn onze techneuten hiermee aan de slag gegaan en zou het probleem verholpen moeten zijn. 😄 Kun je dit aan ons bevestigen? Mocht het niet het geval zijn dan hoor ik het graag en gaan we hier verder mee stoeien!
Reputatie 3
Hallo,
Ik ben zojuist door alle Ziggo Sport Totaal zenders heen gegaan maar helaas is het nog steeds het zelfde. Bij Ziggo Sport Golf staat Engels wel aan maar die kan ik dus bv niet veranderen naar Nederlands comentaar.
Bij Ziggo Sport Voetbal blijft nog steeds de keuze uit Nederlands commentator en niet Engels.
Reputatie 7
Hi @Nas9, bedankt voor het testen, ik heb het weer aan onze technische dienst doorgeven en we gaan er mee aan de slag!
Reputatie 3
Hi @Nas9, bedankt voor het testen, ik heb het weer aan onze technische dienst doorgeven en we gaan er mee aan de slag!
Oké dankjewel!

Reageer