Beantwoord

Ziggo sport totaal HD kwaliteitsverschil

  • 25 September 2019
  • 8 reacties
  • 912 Bekeken

Reputatie 2
Goedenavond, sinds kort heb ik het ziggo sport totaal pakket aanstaan in mijn tv abonnement,
en wat ik me nou afvraag, hoe komt het dat ziggo sport docu en extra niet in full hd uitgezonden worden?
qua capaciteit zou het zat moeten kunnen lijkt me. via via weet ik dat bij andere providers dit wel mogelijk is en dat ook gebeurt. Wat is de reden hiervoor?
het is op dit moment geen echt probleem voor mij, want via de app chromecasten naar de tv kan ineens wel in full hd, maar goed.

Bedankt alvast,

met vriendelijke groet,
Feike
icon

Beste antwoord door Brian 24 October 2019, 16:33

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hallo @Fiekert123

het zou gewoon in de hoogst mogelijke resolutie beschikbaar moeten zijn.

wellicht kan @Hans-Juriën hier wat over zeggen.
Reputatie 2
Ondertussen bij die groene concullega een topic gevonden waarin ook letterlijk staat dat docu en extra niet in HD aangeboden worden. het hoe en waarom blijven een groot vraagteken.
Reputatie 7
Hoi @Fiekert123,

Bedankt voor het uitzoeken. Dat verklaart een boel. Erg bedankt voor de tip om het via de app te casten naar de TV zodat je de zenders wel HD kunt kijken!
Reputatie 2
Ik blijf er nog steeds bij dat ik het een vage constructie vind, maar indien het in de tussentijd veranderd zou het natuurlijk wel handiger zijn, kan me voorstellen dat niet iedereen een chromecast voor handen heeft. meteen HD via de receiver heeft nog steeds de voorkeur.
Reputatie 1

T-Mobile geeft aan alle 6 de Ziggo sport kanalen in HD uit te zenden. Doen ze dat inmiddels ook?

 

Reputatie 7

Hi @Fiekert123 @deijko, goed punt, we hebben het zojuist hier getest op onze test opstelling en Ziggo Sport Totaal Extra en Docu lijken inderdaad niet in HD te zijn. Ik heb dit uitgezet bij ons TV team zodat we de website aan kunnen passen. Excuses voor onduidelijkheid! 

Reputatie 2

Bedankt voor het in gang zetten in ieder geval, als er meer duidelijkheid is hoor ik het graag.

Reputatie 1

 Is het geen optie om deze kanalen (champions league!)  in HD te gaan uitzenden? Je gaat tegenwoordig toch niet meer in SD naar voetbal kijken!

Maar bedankt voor de opmerkzaamheid.

Reageer