Beantwoord

Ziggo Sport via TV Anywhere

  • 24 April 2017
  • 8 reacties
  • 2923 Bekeken

Voor een prijs van 15 euro per maand zou Ziggo Sport toch wel via TV Anywhere te bekijken moeten zijn?
icon

Beste antwoord door Sander 1 August 2017, 09:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Hoi frankvandrie,

In verband met de uitzendrechten werkt dit niet in de TV Anywhere app. Je kunt deze zenders alleen bekijken via onze interactieve tv box!
De uitleg snap ik, maar het blijft belachelijk dat je €15,- p.m. mag betalen en dan die zenders van Ziggo Sport vervolgens niet via de TV Anywhere app kunt bekijken. Dat zou toch geclaimd moeten worden door T-Mobile! Nu moet je in het voorkomende geval allerlei 'bagger live-streams' af om F1 onderweg te kunnen bekijken!
Reputatie 7
Badge +1
In mijn ogen stelt dat met de uitzendrechten feitelijk niet heel veel voor, stel je heb goede kennissen of vrienden kun je simpel uitwisselen stel jij heb T mobile en zij Ziggo en je kunt elkaar vertrouwen, geef je elkaar het inlog voor de app en kan de een gebruik maken van de ziggo app en de andere van de t-mobile app, en ik denk dat dit best veelvuldig zal gebeuren, weet het niet zeker maar ga er maar wel vanuit.
Reputatie 7
Hoi @hnieuwenhuis062, ik krijg meer signalen van klanten die dit graag toegevoegd zien. Daarom hebben we deze 'wens' ook opgenomen in de Community Wshlist. Meer dan dat kan ik op dit moment niet doen. We're working on it!

@BeMu, daar durf ik geen zinnig woord over te zeggen! 😛
Gewoon iemand zoeken die ziggo heeft. Dan je kan je met dat account onderweg wel kijken. Met chromecast kan je het streamen naar je tv. Ik zou ook nooit een provider gaan betalen die ajax sponsored.
Gelukkig hebben ze bij tmobile David werken:D
Het beste argument dat dit wel te zien moet zijn via TV anywhere is dat je bij ziggo zelf online een abonnement aan kan gaan online en dan kan je wel overal kijken + dat je dan extra kanalen krijgt. Dus ik snap het punt niet dat dit om uitzendrechten niet zou mogen via TV anywhere. Neem dit punt graag mee in de wishlist.
Reputatie 7
Goed nieuws @all!

Mede dankzij onze Community Wishlist en het kenbaar maken van onze wensen via het forum, hebben we sinds vandaag toegang tot de Ziggo Sports Totaal Go en Film1 Go app!

Zie dit topic met uitleg.

Dus, bedankt voor het melden van jullie wensen! We luisteren! 🙂
Super. Ik ben er blij mee👍

Reageer