Beantwoord

Ziggo sportpakket

  • 28 November 2020
  • 7 reacties
  • 405 Bekeken

Beste mensen.

Een prangende vraag.Ik heb een abbo genomen op ziggo sportzenders a € 15,

en kom er achter dat het niet in de cloud kan.Dit is misschien wel het duurste pakket

en juist dit kan je niet opnemen??Weet iemand hier een logische verklaring voor?

Er zijn profiders die dat wel hebben,dus is dit wel erg vreemd.Toch?

Vriendelijke groet

Henk

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 December 2020, 10:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Nee, m.i. is die er niet in sommige gevallen zoals bij diverse Duitse zenders zijn er voor de providers geen rechten of licenties om in de cloud op te nemen, in het geval van Ziggo sport gaat dat volgens mij niet op aangezien men bij KPN Ziggo sport wel in de cloud kan opnemen en de prijs net als bij KPN 15€ per maand is.

Hartelijk dank voor je reactie.Ben wat laat ,had heel wat te doen helaas.

Ook hoop ik dat iemand van T-Mobile eens wat uitleg gaat geven.Want zo voel ik me als nieuwe klant in de steek gelaten.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @ZPB26281  Zodra de moderators aan dit onderwerp toe zijn krijg je een reactie.

Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ZPB26281,

Leuk dat je ook zo'n sportfanaat bent! Ik had je ook een graag een ander antwoord gegeven, maar op dit moment hebben wij niet de licenties weten te bemachtigen om op de Ziggo Sport Totaal kanalen cloud opnemen aan te bieden. Daartegen ben ik wel erg blij dat wij Terug KijkenBegin Gemist, én Verder Kijken aanbieden op de Ziggo Sport Totaal kanalen (alle 3 bevatten een hyperlink naar een aparte pagina). Hierdoor blijf je sowieso up-to-date als je de wedstrijden binnen 7 dagen terugkijkt!

Beste mensen.

Een prangende vraag.Ik heb een abbo genomen op ziggo sportzenders a € 15,

en kom er achter dat het niet in de cloud kan.Dit is misschien wel het duurste pakket

en juist dit kan je niet opnemen??Weet iemand hier een logische verklaring voor?

Er zijn profiders die dat wel hebben,dus is dit wel erg vreemd.Toch?

Vriendelijke groet

Henk

Hoi geld dit ook voor fox sport/ESPN  opnemen?

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Bond81 

Fox sport kan je wel opnemen.

een overzicht van de mogelijkheden kan je hier vinden

Hallo @Bond81 

Fox sport kan je wel opnemen.

een overzicht van de mogelijkheden kan je hier vinden

Waar zie jij opnemen op fox 2 e 3 enz. Die zie ik niet

Reageer