Beantwoord

zoekfunctie TV anywhere app

  • 6 September 2020
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 1

Omdat de streaming naar de Chrome Cast niet meer werkte, gisteren noodgedwongen de nieuwste versie TV Anywhere vanuit de appstore geinstalleerd op mijn Ipad.

Het blijkt dat de zoekfunctie in de app niet alle programma's van alle zenders vindt. Als ik een willekeurig programma op b.v. National Geographic zoek wordt er niets getoond. Ik kom er alleen nog maar bij door te bladeren in de gids. Erg onhandig.

Wel prettig dat de tijdbalk is verlengd.

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 14 September 2020, 17:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @P.C. Kettenis, welkom op de Community! đŸ™‹â€â™‚ïžđŸŽˆ

Ik heb het meteen bij mezelf getest en wanneer ik “National Geographic” intoets bij de zoekbalk, komt de zender met logo meteen naar voren. Wanneer ik daar dan op klik kom ik bij het zenderoverzicht van deze specifieke zender en zie ik de programmering met gids daaronder weergegeven. Of is dat juist precies wat je bedoelt?

Reputatie 1

Beste Jason

De zender zelf vind ik wel, maar op de programmanaam niet. Als ik b.v. Car s.o.s. intik in de zoekbalk krijg ik een overzicht van Goede tijden

.. Geen enkel programma van Nat Geo wordt via de zoekbalk getoond. Bij Discovery b.v. kun je wel op programmatitel zoeken (b.v. Wheeler Dealers) en worden deze netjes in een overzicht getoond.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @P.C. Kettenis, bedankt voor je terugkoppeling! Ik zie inderdaad nu terwijl ik het probeer in de zoekbalk dat Car s.o.s. een overzicht van Goede Tijden weergeeft, evenals de eerste hit “Mrs Brown's Boys”. 

Vermoedelijk heeft Nat Geo ons nog geen rechten verleend om ook middels de zoekfunctie van de TV Anywhere app te kunnen zoeken. Ik ga er achteraan, thanks dat je dit opgevallen is en top dat je het doorgeeft. Wat me overigens extra opvalt is dat het zoeken op Car s.o.s. bij de webversie van TV Anywhere wel gewoon werkt:

Stof om mee aan de slag te gaan dus. Mocht ik je vandaag niet meer spreken: een prachtig weekend toegewenst! 🌞

Reputatie 1

was mij idd ook opgevallen. Thnx

Reputatie 7
Badge

Het programma ‘Car s.o.s.’ wordt momenteel niet uitgezonden op National Geographic. Daarom worden er geen resultaten getoond. Andere programma's van deze zenders zijn bij mij gewoon te vinden (bijv. ‘Food factory’).

De zoekfunctie geeft ook resultaten weer van o.a. de Acteurs. Bij GTST is ‘Caroline de Bruijn’ in dit geval een resultaat dat dan getoond wordt.

Reputatie 1

Zoals ik boven al aangaf, ik zie geen enkel programma van Nat Geo terfug na een zoekopdracht. Ik gebruik een Ipad, wellicht dat Android anders reageert?

Reageer