Beantwoord

zwart beeld

  • 21 January 2020
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb net mijn ontvanger met HDD aangesloten maar het beeld blijft zwart.

Kastje is dan ook niet te bedienen.

Uitgevoerde handelingen: rebooten modem, reboot iptv box, andere kabel in Port van het modem geprobeerd. Zowel LAN 3 en 4.

iemand tips?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 January 2020, 16:08

Bekijk origineel

4 reacties

Ter verduidelijking: Ik zie wel dat de box data download en de systeemklok goed zet, daarna slaat het beeld op zwart.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jeffreylooise,

 

Welkom op de Community, goed dat je aan de bel trekt! We helpen elkaar hier supergraag, maar ik zie dat mijn collega’s van de klantenservice ons al voor zijn geweest. :smile: Goed dat je zo proactief gehandeld hebt. Jouw vraag ligt nu uit bij de techneuten en die streven ernaar om binnen 3 tot 5 werkdagen een oplossing te bieden. Sorry voor het ongemak. Ben je bekend met de TV Anywhere app? Hiermee kun je via je mobiele telefoon, tablet of laptop 35 van de TV zenders bekijken. Mocht je ook nog in het bezit zijn van een Chromecast of Apple TV kun je de app daarop installeren en dan alsnog op je Smart TV genieten van de zenders: TV Anywhere

Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar!

Hoi @Jason. Ik heb besloten mijn abonnement op te zeggen. Ik heb in het verleden ook teveel issues gehad met tv, nu weer wachten maar ik krijg het idee dat het niet gaat werken. Ik wil je wel bedanken voor je hulp tot zo ver!

Reputatie 7
Badge +16

@jeffreylooise Dat is erg jammer om te horen, maar weet dat je altijd weer meer dan welkom bent als je je bedenkt. :relaxed: We werken er met man en macht aan om iedereen een goede verbinding te leveren, hopelijk kunnen we jou dat ook aanbieden in de toekomst! Als ik iets anders voor je kan doe, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar.

Reageer