Beantwoord

Zwart beeld bij veranderen kanaal

  • 19 January 2021
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en door t-mobile hier naartoe verwezen. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Mijn tv beneden valt soms op zwart wanneer ik verwissel van kanaal. Dit kan al bij de eerste keer zijn, maar ook kan dit na meerdere malen verwisselen zijn. Wanneer ik de stroom van het tv kasje afhaal en weer opnieuw erin doe heb ik altijd eerst beeld en is altijd weer de vraag wanneer valt dit weg. Boven is dit probleem niet, maar bij het verwisselen van de kastjes blijft het probleem beneden. HDMI kabel is vervangen, het probleem bleef toen. Ik heb een splitter vlak voor het tv kastje beneden, deze heb ik al omzeild, ook toen bleef het probleem. Daarbij zit die splitter er al vanaf het begin en is dit probleem nu pas ongeveer een maand. Toch denk een vrouw van de klantenservice van T-Mobile dat het hieraan kan liggen. Vandaar de doorverwijzing naar dit forum. 

Verder heb ik een media converter voor de modem en is al meerder malen een reset uitgevoerd door middel van de stroom eraf, maar ook heeft een monteur al de reset knopjes achter op de apparaten gebruikt. Kabels zijn ook al in andere poorten gedaan in de modem.

Heeft iemand een idee waar dit probleem vandaan komt? Hopelijk heeft iemand de gouden tip, alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 31 January 2021, 09:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Rem22,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem? Het zou kunnen dat je tv box ondertussen een firmware upgrade heeft gehad en daarmee het probleem is verholpen. Zie ook onderstaande topic:

Mvg.

Marcel

Hi Marcel,

Probleem is verholpen ja. Had dit ook in een ander topic gevonden. 

Remco

Reageer