Beantwoord

zwart beeld interactieve tv behalve ned 1,2,3

  • 31 mei 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo, ik ben vorige week vrijdag (denk ik) overgezet naar interactive tv. Maar als ik nu de tv box aanzet kan ik alleen ned 1, 2 en 3 zien. Zodra ik naar een andere zender switch dan krijg ik een zwart beeld, ik hoor nog wel iets maar het is een haperende geluid alsof de audio steeds aan en uit gaat. Als ik dan probeer terug te gaan naar ned 1,2,3 dan heb ik ook daar geen beeld meer - wel het haperende geluid. maar niks doet het dan meer op de tv box dus ook niet het gid of menu knopje. Aan/uit doen helpt niet. Als ik de stekker eruit trek en de tv box laat herstarten dan krijg ik weer ned,1,2,3 maar verder niks. 

Ik heb Klanten service gebeld afgelopen vrijdag en het advies was herstarten modem en dan tv box - dit hem ik ongeveer 10 keer gedaan maar hielp niet. Ze zouden het doorgeven aan de back office team maar weten niet wanneer het wordt opgelost. Ik wil niet dus zonder tv zitten als de EK straks begint dus graag wat hulp hiermee. 

Overigens krijg ik ook steeds de melding met de TV Anywhere app op mijn PC of telefoon dat ik teveel users heb, ook al zijn 6 van de negen users aangeduid als PCAdmin (mijn PC dus). Ik moet dan een user selecteren om er uit te kicken zodat ik in kan loggen. Dit is gewoonirritant maar misschien is het ook waarom ik op de tv geen beeld krijg? Op de TV krijg ik trouwens geen melding over teveel users dus ik kan dit niet verificieren. 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 9 juni 2021, 17:02

Hi @vraagendepersoon, super goed dat jij jouw probleem hier aankaart op de Community! Ik wil jou hier heel graag mee helpen, want jij hoort gewoon vlekkeloos TV te kijken. Ik ben dan ook meteen jouw profiel ingedoken en ik zie dat een collega mij is voor geweest. Er is een verzoek ingediend voor de technische dienst om hier verder naar te kijken. Ik ga heel erg duimen dat dit is opgelost voordat het EK begint, want ik begrijp jouw gevoel volkomen. 

Wat betreft jouw vraag over de TV Anywhere App, daar help ik jou graag gelijk bij. Zo kan jij in ieder geval via deze weg TV kijken totdat jouw probleem is verholpen. In het onderstaande topic kun jij eenvoudig teruglezen hoe jij eenvoudig users kunt verwijderen. Je kunt namelijk met maximaal vier tegelijk ingelogd zijn. Soms logt dezelfde PC bijvoorbeeld niet uit, terwijl je dan opnieuw inlogt en met hetzelfde apparaat ingelogd blijft. 

Laat jij het weten als dit jou is gelukt? Ik hoor het heel graag van je! 😊

Bekijk origineel

2 reacties

bump.

Ik heb begrepen van klantenservice dat dit probleem al bekend is sinds 25 mei, dus dat is nu bijna 2 weken! En vooralsnog geen fix datum in zicht. Ik vrees echt dat ik straks zonder tv de EK inga, en sport is zowaar de einge reden dat ik nog tv kijk. Dus ik ben erg teleurgesteld in de gang van zaken

Reputatie 4
Badge +2

Hi @vraagendepersoon, super goed dat jij jouw probleem hier aankaart op de Community! Ik wil jou hier heel graag mee helpen, want jij hoort gewoon vlekkeloos TV te kijken. Ik ben dan ook meteen jouw profiel ingedoken en ik zie dat een collega mij is voor geweest. Er is een verzoek ingediend voor de technische dienst om hier verder naar te kijken. Ik ga heel erg duimen dat dit is opgelost voordat het EK begint, want ik begrijp jouw gevoel volkomen. 

Wat betreft jouw vraag over de TV Anywhere App, daar help ik jou graag gelijk bij. Zo kan jij in ieder geval via deze weg TV kijken totdat jouw probleem is verholpen. In het onderstaande topic kun jij eenvoudig teruglezen hoe jij eenvoudig users kunt verwijderen. Je kunt namelijk met maximaal vier tegelijk ingelogd zijn. Soms logt dezelfde PC bijvoorbeeld niet uit, terwijl je dan opnieuw inlogt en met hetzelfde apparaat ingelogd blijft. 

Laat jij het weten als dit jou is gelukt? Ik hoor het heel graag van je! 😊

Reageer