Beantwoord

Zyxel T50 + Entone 515

  • 22 May 2019
  • 7 reacties
  • 2343 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 9 reacties
Hi, ik heb sinds kort een Zyxel T50 modem. Dat werkt, alleen krijg ik geen TV signaal naar mijn Entone TV box. De melding op de TV is dat er geen verbinding met het TV platform is. En dat de kabel in poort 3 of 4 moet. Maar met Zyxel kan de kabel naar de box toch in elke poort?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 22 May 2019, 21:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Beste @fvb, ik las inderdaad laatst een bericht dat T-Mobile per dd 15 mei de Zyxel modem aan nieuwe klanten uitleverd. Maar ik zou toch even voor de zekerheid poort 3 of 4 proberen of daarmee het probleem verholpen is. Mogelijk moet er op afstand iets met de modem instellingen gedaan worden.
Reputatie 7
Hallo @fvb,

Dat klopt helemaal, Alleen moet het modem eerst de TV instellingen krijgen.
Zet je modem en stb uit haal alle kabels uit het Zyxel modem behalve de DSL (of WAN voor glasvezel)
Zet je modem weer aan en wacht tot de internet verbinding werkt. als de STB aangeeft dat de netwerk kabel is niet is verbonden sluit je hem weer aan.
Reputatie 7
Hi @fvb, heb je dit modem zelf aangeschaft of heb je deze van ons ontvangen? Als ik kijk naar het adres dat bekend is bij ons onder jouw e-mailadres dan zie ik een Huawei modem en geen Zyxel, kan dit kloppen? Is er toevallig een nieuw adres waar je je recent aan hebt gemeld en de nieuwe modem voor hebt ontvangen?
@Brian ik heb 'm van T-Mobile ontvangen om klantervaring snel & veilig te testen. Dat er een Huawei is geregistreerd is juist. Er moesten volgens mij instellingen omgezet worden om alles goed te krijgen; dat is niet helemaal goed gegaan. Ik heb contact met je collega's in Den Haag hierover.
Reputatie 7
Hi @fvb, ah check, ik had al zo'n vermoeden 🙂 Dan doe je mee met de beta test begrijp ik? In dat geval heb je als het goed is ook een e-mailadres ontvangen zodat je rechtstreeks contact op kan nemen met de collega's. Mocht je hem kwijt zijn laat het dan even weten, dan stuur ik je hem opnieuw door!
Als je dat wilt doen... Dank!
Reputatie 7
Hi @fvb, geen probleem, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd!

Reageer