Beantwoord

2 weken na installatie nog steeds geen glasvezel verbinding??


Op 30 maart is bij ons een glasvezel modem van T-Mobile geïnstalleerd. In de mail communicatie is mij verteld dat op dezelfde dag nog gebruik kunnen maken van onze nieuwe internet aansluiting. De monteur van Guidon gaf ook aan dat dit wel voor de weekend opgelost moet zijn.

Inmiddels zijn we 2 weken verder en werkt het nog steeds niet??? Tijdens de telefonische contacten word ik keer op keer van kastje naar de muur gestuurd. Bij de laatste telefoontje werd mij verteld dat voor vrijdag een melding zou ontvangen van jullie of KPN waar de glasvezel geactiveerd zou zijn. Ondertussen is het goede vrijdag, maar ik beleef hem niet positief. 

ik word hier heel moedeloos van en heb het idee dat ik niet serieus genomen word. De wekelijkse unlimited leuk gebaar, maar alles ligt eruit de seconde als ik gebeld word of ga bellen. Dit is een essentieel onderdeel van mijn werk…

Kan iemand mij vertellen wanneer dit opgelost wordt? Of nog liever; kan iemand dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Piotr 14 April 2020, 12:49

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hey @HarunCan,


Ik baal dat je nog niet bent gecontacteerd in de tussentijd. :disappointed:  Zojuist heb ik daarom gelijk een melding gemaakt bij onze techneuten of ze dit probleem met prioriteit willen oppakken. Zeker in deze tijden is een stabiele internetverbinding noodzakelijk, begrijp ik maar al te goed. Voor nu bedankt voor je geduld, hulp is aanstaande! 

Beste @Piotr,

Dank voor je reactie! Heb je ook een indicatie wanneer de hulp zal arriveren? Dan kan ik daar rekening mee houden met mijn werk. :-) Zie je reactie graag tegemoet!

 

Met vriendelijke groet,

 

HarunCan

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @HarunCan, goed dat je ernaar vraagt. De hulptroepen worden, zoals ik het nu kan zien, op 20 april ingeschakeld! KPN (de netwerkbeheerder) moet namelijk nog werkzaamheden uitvoeren in de wijkcentrale (verdeler). Er staat bij als notitie “Klantafspraak wordt nog gemaakt”. Sorry dat je al zolang wacht! Het is geen vlekkeloze start geweest, maar ik beloof je dat we er nu bovenop zitten met de experts. KPN zal jou een bericht sturen/bellen wanneer de afspraak mogelijk is. Voor nu: stay safe and strong! 💪  

Hallo Jason!

Dank voor je reactie. Over 2 dagen al! Super enthousiast! 🤗 goed weekend en ook jij stay safe and strong! 

Goedemorgen @Jason, @Piotr

Ik verwachtte gisteren een bericht van KPN, misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar was dat niet de bedoeling? Ik heb namelijk niets van hun gehoord. Ik hoor graag of je me kan helpen hiermee. Ik zou het echt heel jammer vinden als ik nog langer zonder internet kom te zitten, zeker nu dat we de maand zonder internet, na installatie, bereiken..

 

Met vriendelijke groet,

HarunCan

Reputatie 7

Hey @HarunCan,

Achter de schermen is alles in gang gezet om dit probleem voor je op te lossen. Onze techneuten hebben nauw contact met de netwerkbeheerder (KPN) en zodra er meer te melden valt, wordt er direct contact met je opgenomen. We zijn er bijna!

Hallo @Piotr @Jason,

We zijn ondertussen weer een week verder. KPN heeft nog steeds niet iets van zich laten horen. Hebben de techneuten iets van een terugkoppeling ontvangen van KPN? Is er een tijdsframe of indicatie wanneer ze wel kunnen helpen? 
 

We zijn inmiddels al een maand verder zonder internet. Zeker in deze tijden is het helemaal lastig. Ik heb dit niet eerder meegemaakt met andere providers. Er moet meer zijn dat jullie kunnen doen dan alleen een melding maken, toch? 
 

Ik hoor graag hoe we samen kunnen zorgen dat we de volgende stappen kunnen zetten i.p.v. stil te staan. 
 

Met vriendelijke groet,

HarunCan

Reputatie 7

Hi @HarunCan, we hebben nimiddels bericht van KPN ontvangen en ze kunnen elk moment aan de slag gaan, ik verwacht dat je uiterlijk vlak na het weekend online bent! 

Hi Brain! 

 

Je gelooft het niet, maar er werken echt tijdreizigers bij KPN! Gisteren om een uurtje of 23:00u deed plots mijn internet het. Wauw! Gelukkig! Vandaag natuurlijk volop getest en de hele dag een consistente stabiele internet! 
 

Komt er toch een mooie start!? Ik ben wel heel benieuwd naar de werkzaamheden die KPN nu aan het uitvoeren zijn? Weet jij daar wat meer over? 
 

Cheers en goed weekend!

HarunCan
 

 

Reputatie 6

Hoi @HarunCan ,

Wat ben ik blij om te zien dat je nog steeds een stabiele internetverbinding hebt! De verwachting was dat de werkzaamheden na het weekend plaats zouden vinden, maar dat is dezelfde dag nog gebeurd, hoe fijn is dat. Een technisch verhaal kort: jouw aanvraag had een verkeerde opleverstatus waardoor hij gekoppeld was aan een verkeerde aannemer. De werkzaamheden zijn nu volledig afgerond, jij kunt dus lekker gaan genieten!

Reageer