Beantwoord

2e tv aansluiten

  • 1 juni 2019
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Het kastje heeft internet, het blauwe lampje voorop brandt ook en toch blijft het telkens hangen op contact maken met de server...
HELP
icon

Beste antwoord door Sander 12 juni 2019, 08:53

Hi @crien46,

Ik vermoed dat het inmiddels weer werkt bij jou. Er was een issue met nieuwe TV Boxen die niet aangemeld konden worden. Dat is sinds 6 juni verholpen:

[6-6-2019] Deze melding kwam naar voren bij nieuwe klanten. Sinds vandaag (6 juni 13:30) is dit probleem verholpen! Staat de foutmelding bij jou nog in beeld? Haal dan de TV Box kort van de stroom en laat deze opnieuw opstarten. Oorspronkelijk betekent deze melding dat er onbekende apparatuur is aangesloten tussen de TV Box en het modem. Zorg ervoor dat je test met onze Internetkabel die direct (zonder powerline adapters of devolo's) de TV Box aan het modem verbindt. Herstart vervolgens de TV Box.

Speelt het nog? Lees dan dit antwoord voor jouw specifieke foutmelding:

Reden van het probleem is waarschijnlijk dat de internetkabel verbonden is met de internetpoort in plaats van de TV poort.
Voer de volgende stappen uit:
  • Haal de TV Box van de stroom.
  • Haal de internetkabel uit poort 1 of 2 van het modem en verbind deze met met poort 3 of 4 van het modem.
  • Sluit de TV Box weer aan.
  • Komt de melding terug? Controleer dan of de TV Box rechtstreeks op het modem is aangesloten. Verwijder eventuele andere apparatuur (zoals een switch of devolo).


Heb je een andere foutmelding? Lees dan snel wat de oplossing is in een "Foutmeldingentopic".
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi @crien46,

Ik vermoed dat het inmiddels weer werkt bij jou. Er was een issue met nieuwe TV Boxen die niet aangemeld konden worden. Dat is sinds 6 juni verholpen:

[6-6-2019] Deze melding kwam naar voren bij nieuwe klanten. Sinds vandaag (6 juni 13:30) is dit probleem verholpen! Staat de foutmelding bij jou nog in beeld? Haal dan de TV Box kort van de stroom en laat deze opnieuw opstarten. Oorspronkelijk betekent deze melding dat er onbekende apparatuur is aangesloten tussen de TV Box en het modem. Zorg ervoor dat je test met onze Internetkabel die direct (zonder powerline adapters of devolo's) de TV Box aan het modem verbindt. Herstart vervolgens de TV Box.

Speelt het nog? Lees dan dit antwoord voor jouw specifieke foutmelding:

Reden van het probleem is waarschijnlijk dat de internetkabel verbonden is met de internetpoort in plaats van de TV poort.
Voer de volgende stappen uit:
  • Haal de TV Box van de stroom.
  • Haal de internetkabel uit poort 1 of 2 van het modem en verbind deze met met poort 3 of 4 van het modem.
  • Sluit de TV Box weer aan.
  • Komt de melding terug? Controleer dan of de TV Box rechtstreeks op het modem is aangesloten. Verwijder eventuele andere apparatuur (zoals een switch of devolo).


Heb je een andere foutmelding? Lees dan snel wat de oplossing is in een "Foutmeldingentopic".

Reageer