Beantwoord

4 weken wachten op monteur


Afgelopen maandag 17 juni, installatie proberen te doen van m'n T-Mobile pakket, wat niet lukte, en na contact te hebben gehad met T-Mobile die een lijntest hebben uitgevoerd blijkt de binnenkomende lijn niet goed te zijn. Er wordt geadviseerd een afspraak te maken met een monteur via het geweldige bedrijf Guideon (dat laatste is sarcastisch bedoeld) en die sturen vandaag doodleuk een afspraakbevestiging voor 4 juli, jawel 4 juli, dan zit ik dus zowat 4 weken zonder TV en Internet, dit kan tosch niet de bedoeling zijn van de geweldige overstap die ik dacht te maken. 😞
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 16 July 2019, 15:23

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Hey @Henrys,

Op het moment zijn we erg populair en daarom is het bijzonder druk zowel bij ons als Guidion. Ik zie dat mijn collega je gelukkig al een noodoplossing in de vorm van een vouchercode heeft aangeboden om de tijd te overbruggen!

Heb je ook al telefonisch geprobeerd om je afspraak te vervroegen? Regelmatig komt het voor dat er een afspraak wegvalt waardoor je eerder geholpen kunt worden. Niet geschoten is altijd mis! Je kunt het geweldige bedrijf Guidion bereiken op het nummer: 088 2000 151.😉 Excuses voor het ongemak!
Nog niet gebeld, geen tijd om weer eens een half uur aan de telefoon te hangen, vindt trouwens dat het de TAAK is van Guidion om, als er eerder tijd is contact op te nemen met mij in plaats van andersom.
Dat zou ze dan een beetje richting geweldig bedrijf brengen, zowel voor mij, de ZZP-ers die ze aan sturen alsmede T-Mobile.
Reputatie 7
Dat doen ze ook zeker @Henrys! Als er een gaatje vrij is en er eerder een monteur langs kan komen dan neemt Guidion zelf contact met jou op of het eerder kan. Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal gaat lukken met Guidion!
4 weken wachten blijkt normale te zijn. 21
06 modem ontvangen zelf aangesloten meteen gebeld en zegt het werkt soms en soms niet.
Vandaag eindelijk hebben ze gezegd dat ik gelijk hadden en ik moet nog een monteur afspraak maken. Eerste was geanuleerd omdat de lijn stabiel was bij tmobile.
Nu watched tot 18.07 om de monteur met modem.
Reputatie 6
@Troppo1 Dat is vervelend om te horen.

Ik las gisteren dat iemand volgende week al een monteur heeft. Nog veel te laat vind ik.

Ik heb gelezen dat je jezelf op een lijst kan laten zetten bij Guidion, als er iemand uitvalt dat de monteur dan naar jou gaat. Misschien heb je iets aan deze informatie.

Succes.
Ik ga nu de vierde week in zonder TV, internet etc. Monteur Guideon geweest, kan het echter niet oplossen nu wachten op KPN, duurt max. 3- tot 5 werkdagen.
Guideon afspraak was tussen 4 en 6, ik vrij genomen, krijg ik bericht dat het tussen 2 en 4 is, iemand kunnen regelen, belt de monteur tegen 10 uur op of ik thuis ben. :-(
Guideon bellen, duurt 29 minuten, tegen lokaal tarief, erg fijn allemaal.
Reputatie 7
Hey @Henrys,

Ik betreur dat jouw overstap tot nu toe niet vlekkeloos is verlopen! Ik zie ook dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Momenteel staat er een verzoek open tot een kosteloze opzegging.🙁 Zodra we daar een terugkoppeling op hebben gekregen, brengen we je zo spoedig mogelijk op de hoogte!

Het liefst zie ik dat je bij ons blijft en dat dit probleem snel wordt opgelost voor je. Achter de schermen is alles daartoe in gang gezet.
Zou vandaag gebeld worden, niets gehoord, blijf maar doorploeteren via m'n telefoon, en analoge televisie.
Wordt elke dag meer teleurgesteld in de firma T-Mobile, helaas.
En kosteloze opzegging leuk en aardig, als ik weer terug wil naar Ziggo, kan dat pas vanaf 8 augustus, dus mijn dank is groot, overstappen, met als gevolg zowat 2 maanden zonder Internet en TV, ook een fijn gevolg is dat ik een ernstig zieke zus heb, die niet meer kan praten als gevolg van ALS, en we alleen kunnen communiceren via Whats-app, en dat dus niet werkt zonder een internerverbinding 😞
Reputatie 7
@Henrys Wil je nu wel of niet opzeggen ?
als je toch wil doorgaan moet je dit zsm aangeven voor dat het verzoek is door gevoerd.
@Hidden.nld Ik zou afgelopen dinsdag uiterlijk woensdag worden gebeld, uiteraard niets gehoord.
De MB aanvulcode die beloofd was te worden gestuurd, hebben ze naar m'n e-mailadres (handig als je geen internet hebt, werdt voorheen gestuurd via Messenger, en dat werkt ook niet als je geen internet hebt) gestuurd, daar kwam ik achter na weer eens een half uur aan de de lijn te hebben gezeten.
Vanavond maar eens wat tijd gaan spenderen in de T-Mobil winkel in Waalwijk, dat blijkt nog het beste te werken.
Reputatie 7
Hi @Henrys We doen er alles aan om je zo snel mogelijk online te krijgen en we nemen contact op met de netbeheerder om de binnenkomende verbinding te herstellen. Het einde is in zicht!
Het einde is in zicht, er is weer een week voorbij, een week waarin er een monteur van KPN langs zou komen, niets van gehoord of gezien!
heb vernomen dat de overeenkomst niet kosteloos kan worden beëindigd omdat er al teveel in mijn aansluiting is geïnvesteerd, en er wordt alles aan gedaan om mij zo snel mogelijk on-line te krijgen, echter nog steeds niets gehoord, na dit weekend gaan we de vijfde week in. Het is ongelooflijk 😕
Reputatie 7
Badge +5
Hey @Henrys, we hebben net een terugkoppeling van KPN ontvangen. Zij hebben de lijn herstelt, en ik zie inderdaad dat het modem weer online is. Super fijn om dit te zien. Gelukkig kan je nog even extra genieten van de vouchercode!
Uiteindelijk werkt het, krijg nog wel een error, bij het inschakelen van een zender, maar dat zal wel op te lossen zijn. Ga niemand bedanken, want 5 weken, is te lang, de wachttijden bij bellen zijn absurd, de laatste keer een uur. we gaan zien hoe het gaat werken.
Reputatie 7
Hoi @Henrys,

Fijn dat je inmiddels verbinding hebt! Ik help je graag verder met die foutmelding. Welke zie je in het beeld? De meest voorkomende meldingen hebben we hier verzameld: TV-Foutcodes. De oplossing staat er uiteraard bij vermeld.

Reageer