Beste heer, mevrouw,
In mijn enthousiasme te bestellen lijk ik een verkeerde aansluitdatum (‘ingangsdatum?’) te heb gekozen. Ik zie niet hoe ik deze kan veranderen. Ik las dat ik daarvoor binnen 3 dagen moeten bellen?
Ik vraag me daarnaast ook af of ik toch nog een overstapservice kan aanvragen en hoe.
Alvast bedankt voor het antwoord!
Beste antwoord door Jason
Hoi
Welkom op de Community en bij de club! Supergaaf dat je klant bent geworden. Omdat je de cool-off (bedenktermijn) hebt overgeslagen, kunnen we geen overstapservice meer aanvragen. Het spijt me oprecht dat ik de brenger van minder goed nieuws moet zijn, maar dat is nu het geval. Ik wil met alle liefde je wensdatum wel uitstellen. Deze staat nu op 18 december aanstaande. Kan ik je verzoeken dit naar 4 januari te zetten, zodat je in elk geval per vandaag je huidige provider kunt stopzetten, dan betaal je in verband met de maand opzegtermijn ook geen dubbele kosten. Is dat een idee?