Recent ben ik verhuisd en heb ook mijn t-mobile thuis abonnement proberen mee te nemen. Dit zou per 15 december 2020 in gaan. Helaas gaat dan ook een nieuw contract in, want ik verwacht niet een volledig jaar internet nodig te hebben, maar dat is dan maar zo.
Het internetsignaal komt nog niet door en KPN is daar momenteel nog mee bezig. Waarschijnlijk zit er een probleem in de kabel en daar komen ze 7 januari weer voor langs. Ik kreeg echter een email van t-mobile dat mijn abonnement vanaf 2 januari werkt (wat niet het geval is) en dat daarmee de ingangsdatum van het abonnement ook verschoven is naar 2/1. Nu heb ik hier twee problemen mee:
- Ik betaal nu voor service die niet werkt
- Ik zit langer aan het contract vast dan ik met jullie heb afgesproken
Ik wil de einddatum van het contract laten staan op 15 december 2021 zoals we zijn overeengekomen en ik verwacht restitutie te ontvangen voor de periode dat de service niet werkzaam is geweest. Graag jullie reactie.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel