Beantwoord

Aansluit voorkeursdatum?

  • 22 February 2018
  • 11 reacties
  • 267 Bekeken

Bij het aanmelden bij T-mobile heb ik gevraagd wanneer kunnen jullie mij aansluiten? Toen werd mij gezegd dat kan 2 maart, ik zei dat is goed dan gaan we voor een abonnement! En dan zegt ze nog dan gaan we zorgen dat je 2 maart wordt aangesloten! Waarna ik hoor van de externe partij die voor T-mobile thuis dat er 8 maart pas wordt aangesloten, wat door mijn werk en het ontbreken van mijn rooster onmogelijk te zeggen dat ik thuis ben. Gebeurt dit vaker?
icon

Beste antwoord door Brian 1 March 2018, 11:57

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Oei jan dat vind ik nou erg jammer. Mocht je je toch bedenken dan ben je uiteraard nog steeds van harte welkom! Kleine tip nog, ook bij andere providers zal je hier tegenaan lopen, het is namelijk onvermijdelijk dat er twee monteurs ingepland worden om je aan te sluiten. Hopelijk gaat dit bij je volgende provider helemaal lukken!
Ik heb mijn diensten toch maar opgezegd bij t-mobilethuis zoals het allemaal gegaan is, mede zoals het verloop van de aansluiting is gecommuniceerd is naar mij wat verwarring en een ontevreden klant ten gevolge had. Toch ben ik wel zo netjes om jullie te bedanken voor de moeite die jullie er in hebben gestoken.
Ik had alles in het werk gezet om 8 maart vrij te hebben door nog even halve dagen te werken, halen jullie de datum eruit en guidion is aan het plannen op de 15de maart gisteren dus nu 16de maart dus dan wordt het nog lastiger voor mij om te plannen met mijn werk? Dus dit gaat hem niet worden de samenwerking met t-mobilethuis en mij ik heb al vreselijk mijn best gedaan en op een heel nette manier maar er is geen enkele medewerking vanuit jullie en ja ik ben een kei harde daar in! Maar hou van duidelijkheid en een eerlijke bedrijf die ook mee denkt met nieuwe klanten en beloftes waarmaakt, en gewoon terug belt wanneer het nodig is.
Dan gaat alles retour, ik ben dan niet vrij!!!
Reputatie 7
Hoi Jan,

Laten we hier de communicatie centraal houden! Er is zojuist al het één en ander in gang gezet. Het allerlaatste nieuws is nu: Reggefiber zal op 12 maart de lijn op jouw adres in orde maken. Wij hebben daarom ook onze monteurscentrale ingelicht. Zij gaan nu contact met jou opnemen voor een afspraak. Je kunt ook het nummer bellen dat Brian hierboven doorgaf. Je kunt dan meteen een afspraak inplannen, dat scheelt weer! Goed nieuws dus, de bal is aan het rollen!
Daar hebben jullie toch tijd genoeg voor gehad vanaf 19 februari? Als de aanvraag bij Reggefiber pas gisteren met spoed is aangevraagd en 10 dagen later pas bekend is wanneer de patch wordt aangesloten op de 12 de en dan kan guidion pas de 15de dat is een maand later? Zo loopt glasvezel toch zijn kwaliteiten mis? Nu heb ik net Reggefiber gebeld die hebben nog geen opdracht op mijn postcode en huisnummer???
Reputatie 7
Hi jan, ik geef je graag wat meer informatie! Zoals Hidden al aangeeft zijn we afhankelijk van de beschikbaarheid van een monteur voor het aansluiten. Je kan bij je bestelling een wensdatum doorgeven en we doen natuurlijk ons uiterste best om je op deze datum aan te sluiten maar dit kunnen we van te voren niet garanderen. Mijn collega had dit in zijn of haar enthousiasme dus eigenlijk niet zo stellig aan moeten geven waarvoor excuses.

In het geval van Glasvezel wordt de aansluiting naar je woning eerst geactiveerd en daarna komt onze monteur langs om de modem te installeren. Omdat hier twee afspraken voor ingepland moeten worden, waarvan één bij de netbeheerder, kan het voorkomen dat je eerder of later aangesloten wordt dan de wensdatum. Voor het activeren van je aansluiting hoef je zelf niet aanwezig te zijn, voor het installeren van de modem wél. Als de voorgestelde je niet uit komt dan kan je hiervoor een nieuwe afspraak maken met onze monteursdienst Guidion via het telefoonnummer 088 2000 151, dan komen we langs op een moment dat jou beter uitkomt!
Ik ben het helemaal met u eens maar als ik hoor dat de afspraak van vandaag eruit gehaald is om aan te sluiten en medewerkers van klantenservice een terugbel afspraak niet nakomen, en ja er moeten zes dagen tussen zitten. Maar ik ben vanaf 14 dec thuis en ik kan 8 maart geen vrij garanderen want ik begin de 5de weer met werk. Mijn baas ontploft als ik de 8ste alweer vrij vraag.
Bij aanvraag heb ik gevraagd wanneer kunnen jullie mij aansluiten nou zegt ze de 2de en gaan we daar voor zorgen.
Reputatie 7
Hallo janslagter,

Er mag wel glasvezel bij jou in de woning aanwezig zijn maar het kan bijvoorbeeld zijn dat er in de pop apparatuur moet worden bij geplaatst. of dat er nog las werkzaamheden moeten worden uitgevoerd. voor jou aansluiting moeten 2 monteurs worden aangestuurd. een voor de pop en een voor bij jou thuis. er moeten ook nog minimaal zoveel dagen tussen zitten tussen moment van inplannen en het uitvoeren van de werkzaamheden.

Het mooiste zou zijn als een klant binnen 24h aangesloten kan worden. maar dat zit er helaas (nog) niet in 😞
Extra werkzaamheden niet, want er ligt glasvezel.
Dan geen monteur maar dat wordt niet gezegd we kunnen u niet eerder aansluiten.
Maar het wordt me wel beloofd vanuit t-mobile!
Reputatie 7
Hallo janslagter,

Welkom op het Community Forum.
Ja het komt vaker voor dat de wensdatum niet gehaald word. dit betekend dat er extra werkzaamheden moeten worden uitgevoerd. of er is voor die datum geen monteur beschikbaar.

Reageer