Beantwoord

Aansluitdatum T-Mobile Thuis incorrect?

  • 24 June 2019
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb al gemerkt dat het aansluit proces vol tegenstrijdige informatie zit.
Zoals je krijgt eerst een SMS met gefeliciteerd je heb het aansluit pakket ontvangen. En een 4 uur later komt daar een vervolg op dat je dit aansluit pakket over iets meer dan 2 weken ontvangt. Oftewel ik kon helemaal niets aansluiten en er was ook nog helemaal niets om aan te sluiten.
De informatie per post, email en op de website is niet veel beter. Ook daar stond heel veel tegenstrijdige informatie. Bijvoorbeeld dat je bestelling is afgerond en dat je nu kan genieten van je abonnement. Klik je verder dan blijkt hij niet inzichtelijk of aanpasbaar te zijn omdat het nog een lopende bestelling is.
Ik had het daarom ook wel kunnen raden dat ik op de aansluitdatum niet aangesloten zou zijn.
Maar wanneer dan wel? Bij een overstapdatum is de bedoeling dat op die dag je oude abonnement stopt bij de oude aanbieder en de nieuwe ingaat. Dat stopzetten werkt prima. Dat is goed afgesproken met de oude aanbieder. Dan alleen nog het aansluiten bij jullie. Hoe zit dat met een overstapdatum? Wat voor tijd moet ik hiervoor extra rekenen?

Daarbij ook heel leuk zo'n aansluit pakket waarbij je boekjes krijgt over hoe je het moet aansluiten. Maar 5x exact hetzelfde boekje is misschien wat overdreven. Als 1x het lezen niet lukt zal het de overige 4x ook niet lukken 🙂 Er zat wel een 2de boekje bij maar die was ook in drievoud.
Het enige boekje die van nut zou kunnen zijn hoe je de afstandsbediening de code van de tv leert zat niet de correcte versie van erbij. De versie die in het pakket zat komt niet overeen met de afstandsbediening die ik ontvangen heb. Maar dat is geen ramp. Die is vast wel ergens op internet te vinden. En anders voorlopig een extra afstandsbediening.. De aansluitdatum vindt ik wel belangrijk.
Een overstap met zulke slechte en tegenstrijdige informatie maakt het nou niet erg aantrekkelijk.
Een verplaatste overstapdatum heb ik ook alle begrip voor. Kan mij best voorstellen dat er door drukte van vele mensen die overstappen van Ziggo naar jullie erg veel drukte en leveringsproblemen met de apparatuur ontstaat. Haast heb ik ook niet en een versnelde procedure was ook helemaal niet nodig. Zolang het maar bekend is wanneer de overstap gaat plaatsvinden en dit overeenkomt met de opzegdatum van de oude aanbieder. Een paar weekjes meer of minder bij de oude aanbieder maakt dan ook niet uit. Gelukkig heb ik wel veel goeie ervaring met T-Mobile (mobiel) zelf. Maar T-Mobile thuis.. Moet het nog even afwachten..
icon

Beste antwoord door Glassertje 24 June 2019, 23:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
@bshogeman Welkom op het forum.

Als je gebruikt hebt gemaakt van de overstapservice, stopt je huidige verbinding pas als de nieuwe lijn is opgeleverd. T-Mobile geeft dan pas door dat je afgesloten kan worden. Zo is de overstapservice geregeld. De afsluitdatum schuift mee tot je aangesloten wordt. Je hebt het over Ziggo, die valt onder de providers die meedoen, dus dat moet goed komen.

Reageer