Beantwoord

Aansluitdatum tot monteurafspraak. Overbruggen zonder internet?

  • 7 July 2020
  • 9 reacties
  • 475 Bekeken

Hallo allemaal,

 

Wij zijn trotse eigenaar geworden van een nieuwbouwappartement. Het nadeel is dat wij momenteel dus nog geen internet (en tv) hebben.

Nu heb ik alles zsm geregeld zodra dit kon en de monteur komt dan ook het pakket (dat wij gisteren hebben ontvangen) vrijdag 17 juli installeren. De activatiedatum staat op My TMobile op 8 juli.

 

Echter tot die tijd hebben we dus geen internet. En met thuiswerken is dit best vervelend. Is hier wellicht een tussenoplossing mogelijk tot die tijd? Ik kan voor 1 maand Unlimited nemen en een hotspot maken voor de werklaptop, echter kost dit ook weer €20 extra voor die 2 weken.

 

 

Ik hoor het graag! :-)

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 8 July 2020, 12:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Cliff017 

Is het probleem veroorzaakt door T Mobile dan kan je een onbeperkt bundel krijgen voor 7 dagen. heb je geen T Mobile sim kaart kan je een prepaid kaart halen. je kan dan je telefoon als hotspot gebruiken

Hi,

 

Bedankt voor je antwoord. 
Ja ik denk dat het wel veroorzaakt wordt door T-Mobile. Althans morgen in de aansluitdatum, alleen de monteur komt volgende week vrijdag (17 juli) pas. 
 

Hoe kan ik aanspraak maken op deze unlimited bundel? Wie moet ik hiervoor contacten?

 

oh en ja, ik heb idd een TMobile abonnement simkaart.

Ze strooien met die vouchers omdat dat de enige pleister is voor tergend langzaam geregel (met name Backoffice reactie en Guidion planning).


Tip: Gewoon de klantenservice bellen (zo nodig elke week zolang het duurt, want 7 dagen geldig inderdaad) en voor jou én je gezinsleden een code vragen. Die code krijg je per mail en sms je vervolgens naar 2244. 

Ja het zijn twee weken nu zonder internet. Voor zowel mijn vriendin als ik.


En op dit forum reageert niemand van TMobile doorgaans?

Jawel hoor @Cliff017 , er reageren hier doorgaans een paar moderators, maar die kunnen ook niet alles tegelijk en duurt het doorgaans 24 tot 48 uur voordat ze aan je topic toekomen.

Een forum is geen chat kanaal, zal altijd tijd kosten, ervaring is wel dat het vaak duidelijker is en er, zij het soms wat trager, een oplossing komt.

Prima hoor. Was geen verwijt, maar gewoon een vraag haha! 
 

Ik wacht even af vandaag. Anders bel ik vandaag de klantenservice even.

Update: Heb zojuist even gebeld en heb inderdaad n unlimited gekregen voor 7 dagen. Super!

 

Nu weet ik dat normaliter Unlimited 5gb per dag betekent met aanvullers van 1GB. Echter zie ik in my t-mobile 400.000GB staan. Betekent dit dat ik nu niet die ”5gb-regel” heb en ik echt mijn telefoon als ideale hotspot kan gebruiken voor mijn werklaptop?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Cliff017,

Leuk dat je binnenkort van onze diensten gaat genieten en fijn om te horen dat de voucher inmiddels geregeld is! Het klopt inderdaad dat je met de voucher géén gebruik hoeft te maken van aanvullers en dat je, behalve als je 100 servers hebt die de hele dag bitcoins aan het minen zijn of een internetcafé runt, nooit het limiet zal raken. :stuck_out_tongue_winking_eye:  Geef het gerust aan als ik nog iets anders voor je kan betekenen. Ik kijk uit naar de 17e, want ik weet zeker dat onze diensten je erg zullen bevallen!

Perfect!

 

Dankjewel voor alle service

Reageer