Beantwoord

Aansluiten internet en televisie nieuwe adres

  • 5 June 2019
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

wat een feestje verhuizen met tmobile.... 25-5 zou het signaal worden opgeleverd dat werd per mail genoemd
in de brief bij het pakket bleek dit 31-5 meteen in contact gegaan en op advies van de klantenservice gewacht tot 31-5, geen signaal die dag.
6x gebeld met de klantenservice die allemaal een lijnmeting uitvoerden het signaal moest er zijn er moest een monteur komen. De beste man kon op 5-6 komen is 5 minuten binnen geweest en geeft aan dat het signaal er niet is er moet iemand van kpn in de wijkkast. weer bellen met de klantenservice en blijkt dat ze ons oude adres hebben gemeten? geef constant het nieuwe adres door en er blijkt al die tijd al gewoon geen signaal te zijn. een ticket staat bij de backoffice maar niemand kan zorgen dat we gewoon vandaag internet hebben? oppakken van het ticket kan 2 werkdagen duren en dan moet kpn nog worden aangestuurd. Wat in mijn ogen bizar is, De fout of eigenlijk fouten liggen bij jullie zelf. waardeloos dit zoveel verschillende informatie inmiddels wel 4 verschillende zogenaamde aansluitdatums. Ik ben hier zo klaar mee... Wie gaat ervoor zorgen dat we vandaag nog door backoffice en kpn geholpen worden? de klantenservice mag ze niet aanspreken want er is al een ticket??? dus nou moeten we nog maar eens twee dagen wachten tot we horen wanneer kpn eens langs kan komen bij de wijkkast? Bizar dit...
icon

Beste antwoord door Piotr 17 June 2019, 13:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @ROMEIB,

Wow wat balen dat jouw T-Mobile Thuis avontuur niet vlekkeloos is verlopen! Gelukkig zie ik in je dossier dat alles weer naar behoren moet werken. Ik hoop dat we vanaf nu weer met een schone lei kunnen starten. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat maar al te graag!

Reageer