Beantwoord

Aansluiting

  • 9 January 2018
  • 1 reactie
  • 339 Bekeken

Reputatie 1
hoi, ik ben al jaren klant bij t-mobile en erg tevreden. Nu kan ik thuis eindelijk overstappen van online.nl met behoud van mailadres, en wil ik overstappen naar alles in 1 van t-mobile. Omdat dit mijn ouderlijk huis is laat ik mijn moeder overstappen naar sim only van t-mobile, en haar ook het alles in 1 pakket nemen. Nu is er glasvezel aangelegd in de straat, en heb ik in de meterkast een rood kastje. Ik vraag mij af hoe het verloop van de installatie zal zijn. Op dit moment heb ik de wifirouter boven staan, hier staat ook de telefoon op aangesloten, en dus niet in de meterkast beneden. Komt de router van de glasvezel van jullie in de meterkast te staan, of kan deze ook ergens anders in huis te komen staan? Het moet namelijk wel zo zijn dat boven ook goed internet is, en daar ook gebeld kan worden. Ook staat de tv op dit moment in de woonkamer op het verste punt vanaf de meterkast. Nu las ik dat het tv kastje verbonden wordt met een kabel in de router. Maar hier zit zo'n 10 meter afstand tussen, en bovendien wil ik niet een kabel door mn woonkamer hebben lopen. Wat zijn hier de mogelijkheden voor? Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden zodat ik binnenkort kan bestellen!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 9 January 2018, 21:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Hallo dutchless,

Een Expert van Guidion zal een glasvezel verbinding komen installeren.
Het modem word binnen 2 meter van de glasvezel aansluiting geplaatst.
De Expert kan de tv aansluiten met de bijgeleverde 15Meter UTP kabel op of langs de plint (moet dan wel mogelijk zijn) Tegen meer kosten kan de monteur ook de kabel wegwerken bijvoorbeeld door kabels door een loze leiding te vervangen. Je kan hier meer over lezen op deze pagina De telefoon word standaard aangesloten op het modem met een kabel van 1Meter. De WiFi word getest in de woonkamer. de rest kan je het beste rond een uur of 20:00 testen. er is een WiFi garantie voor de verdieping van het modem en 1 verdieping onder en boven het modem. Uit eindelijk is alles mogelijk.

Reageer