Beantwoord

Aansluiting activeren

  • 19 november 2019
  • 2 reacties
  • 370 Bekeken

Hallo,

Wij hebben 16 oktober een Tele2 Abbonement geupgrade naar Glasvezel, welke is  ondergebracht bij TMobile. De monteur voor installatie komt pas aanstaande vrijdag 22 november, op die dag wordt ook het abbonement geactiveerd. Maar we zijn door Tele2 sinds het weekend al afgesloten van de huidige aansluiting. Sinds het weekend zitten we dus zonder TV en zonder WiFI. Met volwasssenen die ook thuis werken via internet, en schoolkinderen die afhankelijk zijn van internet is dit eigenlijk een onhoudbare situatie. Bij Tele2 vangen we bot, ondanks meerdere vragen zijn ze niet in staat de oude lijn weer in de lucht te brengen.

Kan TMobile de glasvezel verbinding wel zsm activeren, bij voorkeur vandaag? Het lukt me zelf denk ik wel de apparatuur zodanig te installeren, dat er tenminste een Wifi verbinding is. De monteur kan het dan vrijdag wel afmaken.

 

 

icon

Beste antwoord door Gioia 21 november 2019, 10:44

Hoi @Hilke_Tmobile,

 

Allereerst sorry voor mijn late reactie! Hoe graag ik ook zou willen, ik kan de startdatum van je abonnement niet aanpassen, we zullen echt moeten wachten tot de monteur is langs geweest. Deze komt morgen zie ik, dat duurt dus gelukkig niet lang meer. Je hebt ook al telefonisch contact gehad zie ik en er is een Unlimited voucher naar je toegestuurd. Is het inmiddels gelukt om deze te activeren? Als ik nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Hilke_Tmobile 

Vervelende situatie waar je in beland bent..

Ik kan begrijpen dat je snel weer aangesloten wil zijn maar helaas is dat denk ik niet mogelijk omdat je installatiedatum definitief is.

Wellicht kan de klantenservice of webcare team dit een paar dagen vervroegen vanwege je situatie maar nu al aangesloten worden gaat hem niet worden.

Bovendien is het niet toegestaan glasvezel zelf aan te sluiten dit gebeurt door een monteur.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Hilke_Tmobile,

 

Allereerst sorry voor mijn late reactie! Hoe graag ik ook zou willen, ik kan de startdatum van je abonnement niet aanpassen, we zullen echt moeten wachten tot de monteur is langs geweest. Deze komt morgen zie ik, dat duurt dus gelukkig niet lang meer. Je hebt ook al telefonisch contact gehad zie ik en er is een Unlimited voucher naar je toegestuurd. Is het inmiddels gelukt om deze te activeren? Als ik nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag!

Reageer