Hi allen,
Omdat mijn thuis internet abonnement verouderd was ben ik overgestapt van Tele-2 naar T-mobile (op telefonisch aanraden van Tele-2). Er is mij door Tele-2 beloofd dat deze overgang zonder problemen zou verlopen (als in; wij komen met het gezin niet zonder internet te zitten - wel zo handig in tijden van thuiswerken en Corona).
Inmiddels heb ik een box ontvangen met hierin alles om mijn tv & internet pakket aan te sluiten. Het lukt me alleen niet om een afspraak met een monteur te maken:
T-Mobile (per chat) vertelt me dat ik contact met Guidon op moet nemen voor een afspraak. Guidon vertelt me (telefonisch) dat er nog geen ticket is ingeschoten vanaf T-mobile en we dus geen afspraak in kunnen plannen.
Morgen gaat mijn abonnement in. Ik voel de bui al hangen: wij zitten zometeen zonder internet, zijn compleet afhankelijk van T-mobile/Guidon voor de aansluiting hiervan en in de tussentijd worden we van het kastje naar de muur gestuurd zoals momenteel al het geval is.
Omdat beide partijen me niet verder kunnen helpen probeer ik het hier: hoe kan ik er voor zorgen dat T-mobile aan zijn beloften voldoet en zorgt voor werkend internet vanaf morgen?