Beantwoord

Aansluiting issues (ISRA DSL)

  • 10 August 2020
  • 6 reacties
  • 374 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hi daar,

Ik heb gisteren mijn T-mobile internet pakket opgehaald en ben aan de slag gegaan met een aansluitpunt maken, zoals aangegeven in de handleiding, maar ik krijg helaas geen verbinding opgezet.

Volgens mij heb ik ook een vrij belabberde telefoonlijn, misschien kan iemand even meekijken? Onderstaand heb ik twee foto's van de lijnen die ik heb geprobeerd aan te sluiten. Alvast bedankt! :) 

 

icon

Beste antwoord door Brian 11 August 2020, 13:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Arjwan,

Ondanks de foto's is het niet helemaal duidelijk hoe de kabels lopen en wat de hoofdaansluiting is. De rode en blauwe draad op de eerste foto lijkt mij het meest voor de hand liggen (of de oranje / witte) De kabel op de 2e foto lijkt (een oude) hoofdaansluiting. Er is iig geen originele isra aanwezig, hiervoor zal kpn eerst aangestuurd moeten worden om dit te herstellen. 

Mvg. Marcel

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor je reactie! Kan ik KPN ook inschakelen zonder dat ik klant van hen ben? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Arjwan 

Mocht de combinatie oranje en wit ook niet werken dan kunnen de moderators van T-Mobile een KPN monteur aansturen om het ISRA punt te herstellen.

Een moderator zal vanzelf reageren op dit topic.

 

Beste @Waqqas ,

Bedankt voor je reactie! Helaas werkt de oranje/witte combinatie ook niet. 

Ik zal reactie van een moderator afwachten.

 

Reputatie 7

Hi @Arjwan, het lijkt me inderdaad goed dat we hier even een monteur van de netbeheerder naar toe sturen om de boel na te lopen en eventueel een nieuwe ISRA te plaatsen. Ik heb de opdracht zojuist voor je uitgezet en je ontvangt zo snel mogelijk bericht om een afspraak in te plannen! 

Hi @Brian - super, bedankt voor je bericht: ik wacht het dan even af! :)

Hartelijks,

Arjwan

Reageer