Beantwoord

Aansluiting mislukt

  • 14 March 2018
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 2
Na eindeloos bellen met t mobile en inschakeling Consumentenbond lukt het t mobile sinds aanmelding op 17 januari niet om aan te sluiten. De schuld lag bij KPN, maar niet heus, want die heb ik net een half uur aan de lijn gehad. Waar zit in vredesnaam het probleem? Het gaat om een 90 jarige dame die actief is op internet en nu al 14 dagen zonder moet doen omdat alles is opgezegd.
icon

Beste antwoord door Sterre 17 March 2018, 11:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi pio!

Wat gaaf dat deze 90-jarige dame haar weg zo goed weet te vinden in de online wereld! Ik gun haar het ook heel erg dat zij dan ook lekker gebruik kan maken van het internet. Ik waardeer het ook heel erg dat jij onwijs je best doet om haar hieraan te helpen. Nu kom ik meedoen, ik wil haar en jou helpen! Hiervoor wil ik me graag inlezen in wat er eerder in deze situatie is gebeurd en wat ik als oplossing kan geven. Daarvoor heb ik de gegevens van deze dame nodig. Kan zij mij via een privébericht haar postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer sturen? Alvast bedankt!
Reputatie 2
Dank je ReadyPlayerOne , bee ondersteuning is wel zo prettig!
Reputatie 2
Kom op T-Mobile... pak hier de kans om te laten zien hoe awesome jullie kunnen zijn.
Even met pio schakelen, de oude dame helpen (liefst persoonlijk) en eventueel een soort tijdelijke verbinding opzetten zodat ze weer online kan, totdat het echte probleem is opgelost.
Kleine moeite, groot gebaar 🙂
Ik hoop dat ze je snel komen helpen pio

Reageer