Beantwoord

Aansluiting nieuw adres

  • 14 July 2020
  • 6 reacties
  • 998 Bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen naar een nieuw appartement. Het huis waarin dit appartement zich bevind is recentelijk verdeeld in meerdere woningen/adressen. Op het originele adres met huisnummer 107 kan ik online een T-Mobile abonnement afsluiten, maar op mijn huisnummer 107A niet. Ik kan echter wel abonnementen bij Ziggo en KPN afsluiten voor 107A. Het gaat volgens mij over een DSL aansluiting.

Omdat ik al een unlimited mobiel abonnement heb bij T-Mobile zou ik graag gebruik willen maken van het Uit & Thuis aanbod. Ik zou dus graag willen weten of dit iets is wat administratief opgelost kan worden, of moet er een nieuwe aansluiting geplaatst worden?

 

 

icon

Beste antwoord door eric 14 July 2020, 22:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Durf het niet zeker te zeggen, het is even wachten op iemand die er wat meer vanaf weet.

@Waqqas Zie net toegevoegde bovenstaande foto’s. Die kabels?

Reputatie 7
Badge +15

@MikeNNNN 

 

Iets van bovenstaande in de meterkast, woonkamer of ergens anders?

Kan ook gewoon een losse kabel zijn met daarin de draden rood blauw oranje wit.

Volgens de klantenservice is er wel een aansluiting aanwezig, en moet ik naar de telefoonlijn zoeken. Ik kan echter nergens in het appartement iets vinden wat op een telefoonaansluiting lijkt. Het enige dat ik kan vinden is een wit Ziggo kastje in de meterkast waar twee kabels in gaan: een dunne groene en een dikkere wit-groene kabel. Op de voorkant zit 1 coax aansluiting.

Dit lijkt mij dus niet de aansluiting die ik moet hebben, maar volgens T-Mobile en KPN kan ik wel een abonnement afsluiten.

 

EDIT: Ik zie nu ook dat er twee soorten kabels binnen komen die nog nergens aan aangesloten zijn. Kan het zijn dat dit de kabels zijn waar het over gaat? 

 

@eric_2, TS geeft aan dat via KPN er wel een aansluiting op 107A mogelijk, of T-Mobile heeft de boel niet op orde of KPN heeft het nog niet in fourstack staan.

Reputatie 7
Badge +14

Ziggo gaat via tv kabel en kpn via de telefoon lijn. Hele verschillende aansluitingen dus. Zie je een isra punt in jouw huis? Dat heb je nodig voor een T-Mobile aansluiting.

Reageer