Beantwoord

aansluiting router naar tv

  • 9 March 2020
  • 7 reacties
  • 319 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Hey,

Ik ben overgestapt naar t mobile en 17 maart wordt mijn abonnement geactiveerd

Nou heb ik begrepen dat er vanaf de router een ethernet kabel moet naar de tv box, ik geloof dat de standaard kabel die wordt meegeleverd ongeveer 1.8 meter is. Nou heb ik een kabel nodig die 10 of 15 meter moet zijn. Is het mogelijk dat t mobile mij van een langere kabel kan voorzien of moet ik zelf een kabel aanschaffen.

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 9 March 2020, 16:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @Umut68, excuses er lijkt inderdaad wat vertraging op te zijn getreden. De pakketten worden vooralsnog nog wel bezorgd en het pakket kan elk moment verstuurd worden, excuses voor de vertraging!

Reputatie 2

@Brian  Morgen wordt mijn pakket geactiveerd maar, heb nog niks te horen gekregen over mijn pakket behalve dat die klaar stond voor verzending? kan ik vertraging verwachten?

Reputatie 7

Hi @Umut68, die krijg je zeker! :relaxed: Ik zie dat het pakket inmiddels klaar staat voor verzending, zodra hij onderweg weg is ontvang je de Track & Trace. Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement!

Reputatie 2

Hey,

Is het ook mogelijk om een traceercode te krijgen zodat ik het pakketje kan volgen bij postNL? ik zou wel willen weten wanneer ik het pakketje echt kan verwachten zodat, ik aanwezig kan zijn op de dag die binnenkomt. Als het traceren niet mogelijk is voor mij, zouden jullie anders kunnen nagaan waar mijn t-mobile thuis pakket zich bevind.

Reputatie 7

Hi @Umut68, geen zorgen, de kabel tussen de modem en het aansluitpunt is inderdaad een korte kabel maar je krijgt ook nog een kabel voor het aansluiten van de TV Box, dat komt dus helemaal goed! :wink:  

Reputatie 2

Echt? Las overal dat heel vaak standaard een 1.8 meter lange kabel werd meegeleverd. Komt perfect uit dus.

Nou nog wachten tot de pakket binnen is.

 

Bedankt!

Reputatie 7

@Umut68. bij elk tv kastjes word standaard een kabel van 15m geleverd. 

Reageer