Beantwoord

aansluiting t-mobile thuis

  • 20 August 2020
  • 8 reacties
  • 291 Bekeken

Goeiemorgen, ik heb een aantal weken geleden het installatiepakket ontvangen van T-mobile thuis. De monteur is vrijdag 14 augustus langsgeweest om alles te installeren. Nu kwam hij erachter dat de lijn niet vrijgegeven is door een extern bedrijf en dag dot omgepatched zou moeten worden. De ticket heb ik inmiddels wel binnen gehad dat dit doorgezet zou worden. Nu zijn we bij a een week verder en nog steeds niks erover gehoord. Gebeld met T-mobile en zeggen dat dit nog wel even kan gaan duren. Ik heb dus geen internet en geen tv. Ik moet alles nu regelen via mijn eigen internetbundel. Kan een van de moderators hier naar gaan kijken?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 August 2020, 17:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

Hoi @Dennis030 ik hoop dat T-Mobile het voor je kan regelen. Ik ben zelf ook sinds anderhalve maand klant, maar heb inmiddels geen vertrouwen meer in T-Mobile. Ik wens je alvast sterkte!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Dennis030, top dat je ons erover inlicht en welkom op de Community!

Sorry dat het nog niet verholpen is. Ik heb de monteursrapportage bekeken en het ticket is geëscaleerd naar de netbeheerder. Dat is op 17 augustus gebeurd. De huidige verwerkingstijd bij KPN Netwerk kan oplopen tot vijf dagen. Het wordt in behandeling genomen en ik hoop oprecht dat er zo snel mogelijk een nieuwe patch wordt gemaakt.

Heb je een T-Mobile mobiel telefoonnummer op jouw adres actief? Zo ja, dan kan ik als noodoplossing een tijdelijke Unlimited Internet voucher naar je sturen. Daarmee kun je zeven dagen lang gebruik maken van een onbeperkte bundel (aanvulling is niet nodig) via de hotspot op dat T-Mobile nummer. 

Wat betreft TV: je kunt via onze TV Anywhere app het gros van de zenders bekijken. Log in via de app of op de website en dan kun je vervolgens via schermdeling (mirrorview) of via stream met HDMI TV Anywhere op je (smart) TV bekijken. Heb je toevallig een Chromecast of Apple TV in je bezit? Dan is het helemaal eenvoudig. Check onze website voor alle info omtrent TV Anywhere.

Dag Jason, alle info die je doorgeeft klopt inderdaad. Ik heb ook een t-mobile abonnement op hetzelfde adres actief staan dus als dat kan heel graag. Ik heb nog geen appleTV of chromecast maar ik neem aan dat dat dan wel op een andere manier op te lossen is. 
 

ik hoop onderdaad dat het snel wordt opgelost. Als er actie ondernomen is dan laat ik dat weten hier.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dennis030, bedankt voor je terugkoppeling, ik stuur je meteen een PM met de voucher code! Alvast een prachtig weekend toegewenst en mocht ik tussendoor iets voor je kunnen doen, dan zit ik voor je klaar! 🌞

Hoi @Jason superbedankt voor je hulp tot zover. Ben blij dat er een tijdelijke oplossing is.

Kpn is langsgeweest, probleem lag in de centrale. Kabelbreuk. Deze is inmiddels hersteld en alles werkt inmiddels naar behoren. Topic kan dus gesloten worden.

Er wordt als het goed is 17 september een nieuwe glasvezelkabel aangelegd. Deze afspraak is helaas meerdere keren verzet. Er zou aanvankelijk vanaf 1 augustus internet zijn. Dat is dus niet gelukt....Ik heb ondertussen wel het installatiepakket van T mobile gehad. Maar  ik heb volgens mij geen afspraak met T mobile zelf om het internet aan te sluiten. Of is dat niet nodig? Kan ik dat zelf ? Anders graag een afspraak met een installateur plannen a.u.b

Ik hoor het graag terug.

 

Reputatie 7

@Dennis030 Fijn om te horen en natuurlijk veel plezier met je T-Mobile Thuis abonnement! :sunglasses:

 

@Cgeesink Ik heb direct met je meegekeken naar hoe het precies zit, ik kan goed begrijpen dat er wat verwarring is. Er is goed nieuws, de plandatum staat gewoon nog vast op 17 september. Dat is de datum dat de verbinding gereed is gemaakt voor gebruik. De netwerkbeheerder zorgt er dan voor dat het seintje wordt gegeven aan de installatiemonteur. Die neemt op zijn beurt dan weer contact op met jou. Komt dus helemaal goed! Laat het je me het weten als je vragen hebt, wij zitten voor je klaar! 

Reageer