Beantwoord

aansluiting vervroegen

  • 18 April 2020
  • 5 reacties
  • 311 Bekeken

Hallo, ik zou graag willen weten of ik de activiteit vroeg kan starten, aangezien ik eerder naar mijn nieuwe appartement ben verhuisd en ik geen internet heb, hoewel de modem is aangekomen

icon

Beste antwoord door Piotr 21 April 2020, 14:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JM Juan Manuel Urendez 

Het gaat om glasvezel neem ik aan?

Zonder toestemming van een guidion mag je helaas niet het glasvezel zelf aansluiten, beschadigingen aan het glasvezel kunnen flink wat geld kosten.

Duurt het nog lang voordat de monteur langskomt? Je kunt dit bespreken met guidion. Het telefoonnummer is 088 2000 151.

nee, de installatie is er al, het abonnement is voor de dag 24/04 maar ik moet zo snel mogelijk met internet werken, ik weet niet of het mogelijk is om de datum zo snel mogelijk te wijzigen

Reputatie 7
Badge +15

Daarvoor kun je zeker bellen maar ga het niet zelf aansluiten als dat niet mag van de monteur.

Hoe kan ik deze online aanvragen?

Reputatie 7

Hey @JM Juan Manuel Urendez,

Top dat je T-Mobile Thuis in huis hebt genomen! Welkom! :smile: Verder zie ik dat je een ADSL-pakket hebt aangevraagd, in dat geval hoeft er geen monteur aan te pas te komen en kan je snel zelf de installatie afronden. Nu zie ik ook dat jouw aansluiting op z'n vroegst 24 april actief zal zijn. De verbinding wordt op die dag voor 18.00 uur opgeleverd. Dit is ook de vroegst mogelijke datum dat je gebruik kunt maken van je abonnement. Nog een paar nachtjes slapen en je bent online!

Reageer