Beantwoord

aansluiting voltooid, maar nog geen signaal

  • 11 November 2019
  • 3 reacties
  • 369 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Vandaag de monteur geweest om ons aan te sluiten op t-mobile thuis (dag voor vrij genomen).

Nette vriendelijke monteur alles aangesloten, maar nu komt er geen signaal binnen, dit is door gebeld door hem word opgelost heeft hij gezegd maar wanneer dat is niet duidelijk helaas (kunnen niet zomaar nog een dag vrij nemen)

De afstandsbediening van 1 tv werkt niet, de monteur heeft alle codes gebruikt maar werken niet volledig.

Het gaat om een JVC tv met afstandsbediening model RM-C 1892B ( type nr van tv heeft geen juiste code opgeleverd.

is er iemand die de code heeft voor deze afstandsbediening?

alvast hartelijke dank, gr Aad 

icon

Beste antwoord door Sander 16 November 2019, 15:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @AadC,

 

Ik kijk graag met je mee! Gelukkig zie ik dat de oplevering inmiddels al voltooid is. 

 

Wat betreft de koppelcode voor de TV en de afstandsbediening, dat zou met dit overzicht moeten lukken. 

 

Laat je weten of het gelukt is? 

Dag Sander,

bedankt voor je bericht. 👍 Het klopt alles is aangesloten en werkt uitstekend, erg blij mee.

Jullie monteur heeft erg zijn best gedaan om de afstandsbediening te laten werken en alle bovenstaande codes geprobeerd maar helaas een knop werkt niet (om te veranderen van ingangskanaal) maar dat is geen probleem.

Heb ik nog een vraag bij klantenvoordeel staat 

  • Meer TV keuze: je krijgt elke maand € 7,50 tegoed (indien je T-Mobile Thuis TV hebt) dat je kunt gebruiken voor één of meerdere extra TV-pakketten.

hoe kan ik hier gebruik van maken ?

 

alvast hartelijk dank 

groet aad

Reputatie 7

Hi @AadC, goed om te horen dat het gelukt is met de monteur! :slight_smile:

Ik geef je graag meer informatie wat betreft het Klantvoordeel. Tot aan 29 oktober hadden we Klantvoordeel waarbij je een gratis snelheidsupgrade kreeg en € 7,50 tegoed voor TV. Op 29 oktober hebben we echter ons nieuwe Uit + Thuis voordeel gelanceerd! Hierbij ontvang je maandelijks korting op zowel je vaste als je mobiele abonnement. Wanneer je bijvoorbeeld gebruik maakt van de hoogste mogelijk snelheid en een Unlimited abonnement dan betaal je in totaal maar € 50,- per maand.

Omdat jij voor 29 oktober je Thuis abonnement af hebt gesloten maar deze ná 29 oktober in is gegaan ontvang jij het nieuwe Uit + Thuis voordeel en niet meer het oude Klantvoordeel. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer