Beantwoord

Aansluitkosten T-mobile Thuis terwijl al jaren klant ben van mobiel

  • 15 December 2018
  • 1 reactie
  • 824 Bekeken

Hallo beste mensen,
Ik kon niet heel concreet het antwoord vinden op het forum. Wellicht is deze vraag al tig keer gesteld maar ik vraag t toch: (mocht ik t antwoord echter flink over het hoofd hebben gezien dan zou ik graag een link ontvangen naar desbetreffende vraag en antwoord...

Ik heb vorige maand T-Mobile Thuis afgesloten en ging weg bij Tele2. Dit omdat ik mijn mobiele abonnement ook al flink wat jaren bij jullie heb en ik erg tevreden ben met / over heel veel aspecten van T-Mobile! 😊

Afijn.... goed geregeld telefonisch. Op de afgesproken aansluitdatum (20.11.2018) idd televisie, internet en vast bellen. (Die laatste heb ik overigens nog niet geactiveerd bij gebrek aan een vaste telefoon..)

Nou kreeg ik gister per email mijn 1e factuur. Hierop worden de aansluitkosten in rekening gebracht. Zijnde 30,00 euro.
Ergens, echt héél ergens, begrijp ik t wel. Voor niks gaat de zon op en T-Mobile is geen liefdadigheidsinstelling. Echter..... Ik had niet verwacht dat dit in rekening zou worden gebracht. Eigenlijk met het idee in mijn hoofd dat ik al flink wat jaar voor mijn mobiel trouw bij jullie blijf. Ik kijk bij verlenging nergens anders want wat goed is moet je niet mee klootviolen (😁)

Maar vraag me toch af waarom die aansluitkosten dan?
Ik hoef natuurlijk geen voorkeursbehandeling omdat ik "al klant ben".
Is het wellicht omdat ik jullie heb benaderd in plaats van jullie mij?

Mmisschien moet ik het gesprek van de afsluiting nog eens horen, weet niet of dit kan?. Ik wist wel van de korting de 1e 6 mensen. Maar met 30 euro aansluitkosten (ex btw?) vallen er eigenlijk al 2,5 maand weg qua "voordeel van die 1e 6 maanden".... als jullie t nog snappen. Het zijn dan eigenlijk 4 tot 4,5 maanden korting.

Nou hoop van jullie of iemand een reactie te krijgen!
Hartelijk dank voor de moeite alvast!

Groetjes Margit Heuveling
icon

Beste antwoord door Sterre 18 December 2018, 12:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi margitheuveling,

Wat leuk dat jij ook een T-Mobile Thuis abonnement hebt genomen. 😃 Welkom Thuis!

Ik beantwoord jouw vragen graag, ik begrijp dat je hier uitleg over wilt, geen probleem! Aan iedereen die een nieuw T-Mobile Thuis abonnement afsluit, vragen we aansluitkosten. Het maakt niet uit of deze mensen ons benaderen, of dat zij zelf een abonnement bestellen via bijvoorbeeld de website. Deze kosten zijn voor het aanvragen en reserveren van jouw internetlijn. Maar met Klantvoordeel en de korting voor de eerste zes maanden verdien je deze aansluitkosten zo weer terug.

Als ik je nog ergens mee kan helpen, of je hebt nog vragen over jouw abonnement: geef een gil! Ik help je graag verder.

Reageer