Aansluitproblemen en factuur

• 21 januari 2019
  • 0 reacties
  • 541 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik krijg opeens het heldere idee dat ik u even een mail moet sturen. Ik heb wel reeds telefonisch contact gehad. 4 januari zou is mijn contract ingegeaan, helaas heb ik nog steeds geen toegang, uw telefonische helpdesk kwam er niet uit, mijn afspraak met de monteur (de eerste mogelijkheid 29 januari!!!). Ik neem aan dat de facturatie dan ook pas van start gaat.

Je kan het bijna niet geloven, maar een gezin met twee schoolgaande kinderen bijna een maand zonder tv en internet.....
Dit geeft mij nl tot op heden bijhoorlijk veel problemen, ik heb aangegeven bij oversluiten dat ik thuis werk, dat kan nu niet, de televisie kunnen wij wel missen, maar internet is eigenlijk onmisbaar in deze tijd.

Buiten dat ik het echt schokkend vind dat de wachttermijn voor hulp zo lang is, heb ik besloten mij hier niet heel druk over te maken. Ik neem aan dat u zich ook niet druk maakt over de factuur van de eerste maand, maar dat deze pas gaat lopen vanaf dat alles werkt. Zoniet, dan ga ik mij wel wat drukker maken en reiskosten in rekening brengen, vrije dagen in rekening brengen, mobiele telefoon en internetkosten etc.. maar ik neem aan dat het zover niet zal komen.

Uw bevestiging zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Rooij

In een privebericht kan ik u mijn adresgegevens toezenden.

0 reacties

Geen reactie

Reageer