Aansluitproblemen en factuur

  • 21 January 2019
  • 6 reacties
  • 709 Bekeken

Reputatie 1
Geachte heer/mevrouw,

Ik krijg opeens het heldere idee dat ik u even een mail moet sturen. Ik heb wel reeds telefonisch contact gehad. 4 januari zou is mijn contract ingegeaan, helaas heb ik nog steeds geen toegang, uw telefonische helpdesk kwam er niet uit, mijn afspraak met de monteur (de eerste mogelijkheid 29 januari!!!). Ik neem aan dat de facturatie dan ook pas van start gaat.

Je kan het bijna niet geloven, maar een gezin met twee schoolgaande kinderen bijna een maand zonder tv en internet.....
Dit geeft mij nl tot op heden bijhoorlijk veel problemen, ik heb aangegeven bij oversluiten dat ik thuis werk, dat kan nu niet, de televisie kunnen wij wel missen, maar internet is eigenlijk onmisbaar in deze tijd.

Buiten dat ik het echt schokkend vind dat de wachttermijn voor hulp zo lang is, heb ik besloten mij hier niet heel druk over te maken. Ik neem aan dat u zich ook niet druk maakt over de factuur van de eerste maand, maar dat deze pas gaat lopen vanaf dat alles werkt. Zoniet, dan ga ik mij wel wat drukker maken en reiskosten in rekening brengen, vrije dagen in rekening brengen, mobiele telefoon en internetkosten etc.. maar ik neem aan dat het zover niet zal komen.

Uw bevestiging zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Rooij

In een privebericht kan ik u mijn adresgegevens toezenden.

6 reacties

Excuus voor mijn brute opmerking,enige uitleg hierover:

De “monteur”welke na al het gedoe uiteindelijk verscheen,heeft niet gedaan wat zou moeten.

Deze figuur,heeft slechts een modemstekker uitgetrokken en een ander modem ingeplugd!
 

Echter,er is een hoofd en reserve aansluiting,deze had deze “deskundige”kunnen omwisselen,in de wandcontactdoos!
 

Niks van dat alles,vandaar mijn opmerking,niks met drukte of Corona te maken,slecht je werk doen,zonder motivatie en liefde voor je werk en zonder inzet en klantgericht denken,na 5 minuten melden,dat in 5 werkdagen er een oplossing komt.

Dit was na 3 servicetickets en vele toezeggingen van goedbedoelende callcentermedewerkers.

Ongevraagd advies mijnerzijds;liefdeloos werkende figuren lozen.

Mvg André.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Simplonius, ik begrijp je frustratie volkomen en snap echt dat dit geen prettig moment is om aan wachtdagen vast te zitten, op zijn zachtst gezegd. Het is een behoorlijk zware periode voor een ieder, los van de internetproblemen van gisteren, is de crisis in het land op elk facet merkbaar en voelbaar. Sorry dat we je hierin teleurstellen. Ik beloof je dat er met man en macht aan gewerkt wordt zodat iedereen zo snel mogelijk een oplossing krijgt voor alle issues die gaande zijn. In deze moeilijke tijd wil ik je dan ook om begrip vragen. Een opmerking als: “Wat een geluk,dat deze figuur niet fysiek bereikbaar is.” is dan ook absoluut niet gewenst en wil ik graag niet meer zien op onze Community. We hebben het allemaal lastig gedurende de crisis en iedereen is hierdoor getroffen. Bedankt voor je begrip, ik zal ervoor zorgen dat ik jouw ticket blijf monitoren, dat beloof ik je. Voor nu: stay safe and strong! :muscle_tone2:

Twee dagen geleden,een callcentermedewerker aan de lijn gesproken.

Toen ik voorstelde, om de hele gang van zaken maar te vergeten en het (niet werkende) abonnement te beëindigen,was de eerste reactie,”DAT KAN NIET ZOMAAR ZONDER KOSTEN”.

Wat een geluk,dat deze figuur niet fysiek bereikbaar is.

Nu een paar dagen verder en nog steeds geen reactie en of reparatie!ON NEE,IK VERGIS MIJ, IK KREEG EEN E-MAIL, DAT ER BINNEN 5 WERKDAGEN EEN TEACTIE KOMT.ECHT WAAR.

HARTVERWARMEND,ZO’n  BACKOFFICHE FIRMA, MET GOEDBEDOELENDE CALLCENTERMEDEWERKERS.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Simplonius, welkom op de Community, goed dat je hier jouw vraag stelt! Ik heb jouw situatie doorgezet aan de techneuten en die pakken het verder met je op. Het is zo te zien nogal vaak misgelopen tot op heden, mijn oprechte excuses namens het hele Thuis team. Dit hoort niet te gebeuren en is absoluut niet netjes naar jou toe. Zeker in deze lastige tijd is het onwijs belangrijk om een werkende verbinding te hebben. Houd ons op de hoogte alsjeblieft en als er iets is wat ik voor je kan doen, dan doe ik dat met alle liefde! 

Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal,veel telefonades,toezeggingen,goedwillende callcentermedewerkers,maar geen oplossing, op aanvaardbare termijn.

Reageer