Beantwoord

aansluittijd

  • 23 December 2019
  • 16 reacties
  • 1239 Bekeken

Ik weet dat het toch 18:00 kan duren voor internet/tv actief wordt, maar heb mijn modem aangesloten en is het nu wachten tot het wereldbol lampje gaat branden ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 December 2019, 12:27

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @FireF0x 

Op de dag van installatie krijg je per sms bericht van T-mobile dat je nu online bent. Mocht dit niet zo zijn dan kan je altijd in je T-Mobile account kijken wat de status is.

Het is nog even wachten inderdaad. Is de thuis installatie verder goed aangesloten?

Mocht het niet voor 18:00 werken laat het dan weten.

Ik heb enkel een sms gehad dat ik in de loop van vandaag kan installeren, maar ik begrijp nu dat ik nog een sms ga krijgen? 

Reputatie 7
Badge +15

Klopt. Zodra de verbinding actief is zou je een sms krijgen dat alles nu actief is. Wat staat er dan nu in je T-Mobile account?

Bij vervolg stappen staat tmobile thuis geactiveerd en bij het grote grijze vakje staat vandaag is het zover 

Reputatie 7
Badge +15

@FireF0x

Bij alle stappen is de laatste stap geactiveerd ja maar is die stap al compleet?

Er staat ook vandaag is het zover. Dat veranderd dan ook in je kunt nu genieten van je diensten/ je bent sinds vandaag online geloof ik.

Klopt, 


Dus gewoon nog eventjes wachten dan maar 😅

18:00 uur geweest nog niks 🧐

Reputatie 7
Badge +15

@FireF0x

Waarschijnlijk kan T-Mobile de lijn nog niet overnemen of er kan wat anders mis zijn.

Neem even contact op met de klantenservice of de moderators kunnen ook meekijken wat er aan de hand is.

Mja klantenservice wist niet echt wat hij aan het doen was had ook geen duidelijk antwoord op mijn vragen, aansluittijd was verplaatst naar vandaag (24-12-19) en daar zou ik bericht van hebben gehad (niet het geval, waarom wist hij niet), uitgelegd dat ik op 7-12 in de shop geweest was op12-12 een mail gekregen heb waarin stond dat het na ontvangen van het installatie pakket het 4 tot 7 dagen duurt voor ik kan installeren, pakket de 13e ontvangen (13+7=20), dus al 3 dagen later?, maar goed geen duidelijk antwoord gekregen helaas, hij zei ter compensatie kon hij mijn telefoon abonnement op unlimited zetten, want hij zag dat ik een abonnement had voor mobiel, blijkbaar kon hij niet zien dat ik al alles unlimited heb dus dat dat compleet nutteloos is, en de vraag waarom een telefoon abonnement activeren 15 minuten duurt en een internetverbinding 17 dagen wist hij ook niet, best jammer ....

Aansluit datum word altijd via de mail doorgegeven, klopt je mailadres? Is die niet in de spam map terecht gekomen?

 

Dat het langer duurt voordat je een actieve aansluiting hebt heeft ermee te maken dat er meerdere instantiesmee bezig moeten, de netbeheerder, KPN netwerk, KPN zelf om de verbinding op te zetten, T-Mobile en BSN die het pakket moet gaan versturen.

Er moet een monteur naar de centrale om fysiek de kabeltjes aan te sluiten en de lijn te testen.

Al met al duurt dat even, je bent niet de enige die aangesloten moet worden.

Mail adres klopt en aansluit datum was 23-12 en ik weet ook wel dat ik niet de enige ben, en over kpn gesproken die doen het btw binnen een dag of 2 maar goed 

Reputatie 6

Toen ik aangesloten werd via T-mobile (wel glas) vertelde de guidion monteur mij dat KPN voor 11 uur in de ochtend je loskoppelt van het KPN netwerk.

Reputatie 7
Badge +15

@FireF0x 

Is het nu wel al actief de verbinding of wacht je nog?

@FireF0x

Is het nu wel al actief de verbinding of wacht je nog?

Nope wacht nog steeds

Dat zal wel weer bellen worden naar de klantenservice 🎉 altijd leuk die gesprekken...

Reputatie 7

Hey @FireF0x,

Gesprekken met ons zijn toch bijna altijd leuk? :wink: Ik controleer graag de status van je aanvraag! Daarvoor wil ik je wel vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik zo snel mogelijk je gegevens erbij. 

Reageer