Beantwoord

Aanvraag blijft in behandeling

  • 20 February 2020
  • 5 reacties
  • 531 Bekeken

Goedemorgen ik ben overgestapt naar t-mobile thuis en het pakket binnen ging mooi snel

Ook ik heb een SMS gekregen dat mijn datum van aansluiten verplaatst was van 21 feb naar 14 feb kan tv kijken op de telefoon en tablet dat werkt goed maar mijn Router heeft geen internet het web lampje blijft uit en kan zien online dat aan vraag in behandeling is en wacht op activate en daar blijft die op staan moet er nog ergens wat aan gepast worden?

 

Mvg joey

icon

Beste antwoord door Brian 28 February 2020, 14:32

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi @Joey5800,  Ik heb gezien dat je met mijn collega contact hebt gehad. Deze collega heeft een afspraak voor je ingepland met een monteur. Als het goed is heb je een bericht ontvangen wanneer deze zal langskomen.We zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk online bent.

Goedemorgen er is inderdaad een monteur geweest afgelopen zaterdag die kon niks vinden binnenshuis

Had ook aangegeven dat er geen signaal vanuit buiten kwam dus de monteur die kwam snapte ook niet dat hij moest komen  onder tussen zou ik maandag gebeld worden maar tot op heden niks gehoord en zit al zonder tv en internet en is er niks veranderd nog vind het nu wel lang duren om het aan te sluiten 

Reputatie 7

Hey @Joey5800, geen zorgen, we hebben de netbeheer al ingeschakeld! De reden dat we eerst onze eigen monteur sturen is dat we een oorzaak binnenhuis eerst uit willen/moeten sluiten voordat de netbeheerder aan de slag kan. Zo te zien heeft de monteur het vanochtend al kunnen verhelpen en ben je inmiddels online. Geniet van je nieuwe abonnement en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust! :slight_smile:  

Goedemiddag, ik had een mail gekregen dat mijn datum van aansluiting was vervroegd van 29 juni 2020 naar 27 juni 2020. Ik heb een pakket van tv, internet en vaste telefoon. Nu het volgende ik heb op 27 juni 2020 alles van Zeelandnet erafgehaald en alles losgekoppeld. Alles werkt naar behoren behalve de vaste telefoon. Geen probleem dacht ik dat zal wel goedkomen. Maar nu een dag later gekeken op thuis-t-mobile.nl blijkt dat mijn telefoon nog steeds in behandeling is. Hoe kan dat, ik heb alles toch op dezelfde datum besteld. Daar mijn telefoon op zeelandnet (Delta) was aangesloten en alles al verwijderd is heb ik nu geen telefoon. En om alles nu mobiel te gaan doen ivm werkzaamheden thuis wordt mij een beetje te prijzig. Voor alle duidelijkheid alles is goed aangesloten tv internet werkt naar behoren. Telefoon lampje op modem brand maar de telefoon geeft een ingesprektoon. Waarom wordt niet alles tegelijk geleverd want ik heb alles op hetzelfde moment besteld en worden dan wel de kosten in rekening gebracht van het abonnement?
 

gr. Ben

Reputatie 6

@Benjamin040 Welkom op de Community! Excuses dat het telefonieabonnement niet tegelijk online is gegaan met jouw internet. De activatiedatum van jouw telefoon is blijven hangen op 30 juni. De verbinding voor je vaste telefoon zou dan ook vandaag voor 18.00 uur actief moeten worden. Zou je het na 18.00 uur nog eens willen proberen Benjamin? Check ook gelijk even of de telefoon aangesloten zit op de eerste telefoonpoort, deze wordt namelijk actief. Uiteraard hoef je niet voor je telefoondiensten te betalen, dit doe je pas vanaf de datum dat je telefonie actief is!

Reageer