Beantwoord

aanvraag en aansluiting

  • 15 February 2018
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

ik heb 31-1 een abonnement aangevraagd voor t-mobilethuis maar hier ging heel veel fout zoals ze konden mijn abonnement niet opzeggen terwijl dit duidelijk op de site staat toen maar zelf opgezegd en weer gebeld dat ik de 14 wachttijd niet hoefde en ze zei dat het uitgezet was alleen kwam ik er na een paar dagen achter dat het dus niet uit stond dus ook dit maar weer zelf uitgezet maar nog steeds vol vertrouwen dat ik voor 1 maart de aansluiting had.
helaas vandaag gebeld voor een afspraak en de 1e mogelijkheid was dus 2 maart
ik vind dit een heel slechte zaak dat men van alles beloofd maar eigenlijk niets heeft waar gemaakt en dan kun je ook nog niet eens een klachten formulier invullen ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden
ben op dit moment heel teleur gesteld in t-mobile

theo
icon

Beste antwoord door Brian 20 February 2018, 17:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Theo, jammer om te horen dat je overstap niet helemaal soepel is verlopen. We regelen de overstap natuurlijk graag voor je en de meeste grote providers zijn aangesloten bij de Overstapservice om een overstap voor klanten makkelijk te maken. Een aantal providers zijn hier echter niet bij aangesloten en daar kunnen wij dan ook geen overstap voor je aanvragen. De providers die wél aangesloten zijn (vrijwel alle bekende providers) vind je op onze website.

Als er toch een overstap aan is gevraagd dan kunnen wij de bedenktijd niet meer overslaan, goed om te horen dat het jou wel gelukt is en dat er inmiddels een afspraak is gemaakt om je aan te sluiten! Als je op dit moment nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer