Beantwoord

Abonnement gaat direct in bij monteursafspraak

  • 9 June 2017
  • 3 reacties
  • 594 Bekeken

Er is vandaag een monteur langs geweest om mijn glasvezel en tv te installeren. Dit is gelukt, maar ik kon niet aangeven aan de monteur dat mijn abonnement pas 30-06 in zou moeten gaan. In dit topic staat bij punt 3 dat je altijd met de monteur de definitieve ingangsdatum afspreekt: https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/status-van-je-bestelling/ Dit zou dus betekenen dat ik 3 weken dubbele kosten heb, waardoor mijn 'voordeel' toch tegenvalt. Klopt het wat de monteur zegt? Zo ja, waarom staat op jullie site dat je de definitieve ingangsdatum altijd met de monteur afspreekt?
icon

Beste antwoord door Sander 9 June 2017, 18:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi Dumbell83, dat is zeker een onaangename verrassing. Ik moest het een paar keer lezen, maar het is voor meerdere interpretaties vatbaar. Er wordt bedoeld met die zin dat je de installatie-afspraak met de monteurscentrale samen maakt. De datum waarop je die afspraak (met de monteur) plant, is dus de definitieve installatiedatum.

Op die link die je doorstuurde staat bij punt 4: "Heb je gekozen voor Glasvezel Internet dan komt op de installatiedatum de monteur bij je langs om de T-Mobile Thuis diensten te installeren."

Ik kan mij wel voorstellen dat je die zin anders hebt geïnterpreteerd. Ik baal er ook van dat je nu drie weken dubbele kosten hebt. Je kan niet je vorige provider vragen om nu toch al eerder op te zeggen? Ik heb geen middelen om ons abonnement nu toch later te starten. 😞 Wel hoop ik dat de zin nu wel duidelijk is.
Hoi Sander,

Dat was het eerste wat ik probeerde. Ziggo geeft aan dat alle opzeggingen door de prijsverhoging op 1 juli ingaan. Als het wat duidelijker was aangegeven had ik natuurlijk nooit vandaag als installatiedatum gekozen. In mijn beleving zou de monteur vandaag langs komen om alles aan te sluiten en zou T-Mobile op 30-06 alles activeren. Het is zo wel een valse start. En ik maar trots aan iedereen dat ik ging overstappen naar T-Mobile.
Reputatie 7
Hey Dumbell83, kun jij mij jouw postcode, huisnummer en geboortedatum in een privébericht sturen? Dan loop ik alles even na en kijk of ik nog iets kan betekenen.

Reageer