Beantwoord

Abonnement voor internet en tv

  • 28 January 2021
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Goedendag,

Al een hele lange tijd(vanaf 26-12-2020)wacht ik totdat een monteur van KPN langskomt om een kastje te plaatsen voor glasvezel  maar tot nu toe nog steeds niemand gekomen of niet teruggebeld. Ik wacht al ruim drie maanden. Ik ben benieuwd hoe snel jullie zijn en of het zin en nut heeft om over te stappen. Volgens KPN kan ik alleen maar glasvezel krijgen, en de internetverbinding wat met de telefoonlijn gaat ligt er helemaal uit had ik begrepen van KPN. Kan ik bij jullie ook glasvezel internet krijgen zodat ik eindelijk normaal wifi heb? En niet meer een beperkt digitenne tv heb?  En niet steeds hoef te horen aan de telefoon dat ik word teruggebeld wat niet gebeurt door KPN. Een noodpakket van KPN is niet waar ik voor betaal. Hopelijk kunnen jullie mij wel helpen? 


 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 28 January 2021, 20:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Carola1993  Je bent altijd welkom bij T-mobile!

Heb je wel een afspraak gemaakt bij (met) de KPN? 

Je kan Hier lezen wat de mogelijkheden zijn op jouw postcode Of DSL of glasvezel.

Er zijn verschillende keuzes te maken, vaak is het wel een kwestie van goed lezen, afspraken maken en gebruik maken van de (eventuele) overstapservice.

Mocht je vragen hebben zijn hier vaak klanten en slimme moderators die eventueel verder kunnen helpen.

Fijne avond! 

Reageer