Beantwoord

Abonnement wordt na opzegging falselijk stopgezet!!

  • 29 August 2019
  • 5 reacties
  • 533 Bekeken

Reputatie 1
Ik bel zojuist met t mobile om mijn alles in een pakket stop te zetten.
Na mijn argumentatie (niet tevreden over bereik wifi en aantal programma's beschikbaar in programma's gemist) zou het abonnement stopgezet worden per 29/9/2019.
Krijg ik tot mijn grote ergenis de bevestigingsmail van de opzegging waarin staat dat ik mijn rekening niet op tijd betaald heb en dat de dienst per 30/8/2019 wordt stopgezet, krankzinnig asociaal dit. Zoiets onbeschofts heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Zie in de bijlage mijn actuele situatie van de betalingen en de opzegmail vanuit t mobile.
Geen woorden voor


Opzeg mail T-Mobile:


Ik ga er vanuit dat per direct gecorrigeerd wordt!
icon

Beste antwoord door jvleersum 30 August 2019, 22:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste @jvleersum ,

Morgen kijkt een T-Mobile moderator er even naar en als het niet blijkt te kloppen wordt dat echt rechtgezet.

Niet meteen gaan schreeuwen en schelden, dat lost niets op. Met wat vriendelijkheid kom je verder in het leven, echt.

Fijne avond!

Met vriendelijke groet, Folkert
Reputatie 1
Beste Folkert,

Dat ben ik helemaal met je eens maar zat even hoog in de emotie na het lezen van het mailtje en dat ik t mobile niet meer kon bereiken om dit inhoudelijk af te stemmen.
Ik had wellicht beter even kunnen wachten met het schrijven van mijn reactie.
Echter is het wel heel vreemd hoe deze communicatie tot stand komt. Ik wordt per slot van rekening weggezet als een wanbetaler en zonder internet en tv zitten, zo voor het weekend is een scenario waar je niet aan wilt denken.
Ik neem morgen voor de zekerheid ook nog even contact met jullie op.

Vriendelijke groet,
Jeroen
Reputatie 1
Beste T Mobile,

In ben vandaag zo ontzettend fantastisch geholpen, met zoveel begrip en zeer oplossingsgericht!
Ondanks de ingewikkelde situatie waarin mijn abonnement door bovengenoemde situatie terecht is gekomen is het helemaal opgelost met zeer veel begrip en geduld.
Je moet wel als klant contact blijven zoeken en naar de voortgang blijven informeren. Maar als je dat op een rustige manier doet dan is alles oplosbaar!
Ondanks mijn frustratie van gister nav een mail die uit een systeem komt wat totaal niet op waarheid berust , heeft dit vandaag een totaal andere kant van t mobile laten zien.
Alles is in het werk gesteld om het ongedaan te maken en het is gelukt. Ik werk zelf voor een multinational en weet als geen ander hoe systemen en ketens je kunnen frustreren om zaken recht te zetten.
Meer woorden zijn overbodig maar extreem tevreden over de service en het getoonde begrip.
Super en dat voor het weekend!
Fouten maken, fouten herstellen -> iedereen in dit dossier verdient zijn verdiende loon!

Fijn weekend t mobile!
Reputatie 7
Badge +3
Dat is nog eens goed om te horen! Bedankt voor je uitgebreide verslag.

Fijn weekend!

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +14
Dat klinkt super @jvleersum Nu van het weekend genieten.
Groetjes!

Reageer