Beantwoord

Abonnementoverzicht versus emails

  • 11 juni 2019
  • 1 reactie
  • 210 Bekeken

Het is mij niet duidelijk hoe de oplevering verloopt. Ik kreeg eerst netjes een email dat ik een pakket zou krijgen en dat klopt, bezorger met pakket onder zijn arm. Aangesloten en natuurlijk (nog) niets. Daarna melding per email dat aansluitdatum 30 mei is, later een correctie dat aansluitdatum 5 juni is geworden.

Vandaag, 11 juni heb ik nog geen internet. Als ik kijk op de website bij My Abonnement, dan is de status "Je aanvraag is in behandeling".

Kortom:
  • de beide emails met datum zijn niet correct en mijn internet is nog niet geactiveerd, of
  • de status onder My Abonnement is niet correct en ik heb een probleem met KPN lijn naar de wijkcentrale.
Hoe kom ik er achter wat de echte status is 🙂 ?
icon

Beste antwoord door Piotr 20 juni 2019, 12:32

Hey @JabbaTheHun, allereerst welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! Normaal gesproken ontvang je een e-mail met de juiste activatiedatum. In jouw geval moet er jammer genoeg een monteur aan te pas komen. Gelukkig zie ik dat de afspraak op korte termijn gepland staat. Laat je ons weten hoe het is gegaan? Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hey @JabbaTheHun, allereerst welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! Normaal gesproken ontvang je een e-mail met de juiste activatiedatum. In jouw geval moet er jammer genoeg een monteur aan te pas komen. Gelukkig zie ik dat de afspraak op korte termijn gepland staat. Laat je ons weten hoe het is gegaan? Sorry voor het ongemak!

Reageer