Beantwoord

Activatie diensten

  • 8 april 2020
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 31 maart 2020 is mijn abonnement voor TV en Internet ingegaan. Alles snel geïnstalleerd en binnen vijf minuten deed alles het, superfijn.

Alleen staat in My T mobile nog steeds aangegeven dat internet wacht op activatie en gisteren kreeg ik zelfs een sms dat ik mijn T mobile thuis nog moest installeren. 

Hierdoor kan ik ook nog niet volledig gebruik maken van het klantvoordeel. Hoe kan ik ervoor zorgen dat alles wordt geactiveerd?

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 april 2020, 14:27

Hallo @MaVe79 

Welkom bij T-Mobile!

Het kan af en toe voorkomen dat het administratief niet vanzelf gaat en dat er even een "push" nodig is.

Een Moderator kan dit voor je regelen, ze reageren meestal binnen 24/48 uur. Bellen naar de klantenservice kan natuurlijk ook op 0800 0092.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @MaVe79 

Welkom bij T-Mobile!

Het kan af en toe voorkomen dat het administratief niet vanzelf gaat en dat er even een "push" nodig is.

Een Moderator kan dit voor je regelen, ze reageren meestal binnen 24/48 uur. Bellen naar de klantenservice kan natuurlijk ook op 0800 0092.

tnx, dan wacht ik nog even af. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @MaVe79,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :tada:  Hopelijk is je overstap soepel verlopen en werkt alles naar behoren. :smile: Jouw aanmelding is nu ook administratief bij ons verwerkt en je kunt je Klantvoordeel activeren via je My T-Mobile Thuis omgeving. Geniet van je voordeel!

Reageer