Beantwoord

Activatie glasvezel niet verwerkt

  • 21 September 2020
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 17 reacties

Hallo,

 

Na een boel ellende* heb ik nu eindelijk een werkende glasvezelverbinding. Werkt al twee weken prima, eerst met de T-Mobile Zyxel en nu met een eigen router/firewall (OPNsense). Echter zie ik nog steeds in het overzicht in My T-Mobile staan dat ‘Vandaag de monteur langs komt’ en ook onder ‘Abonnementen’ staat dat de aanvraag van m'n internetverbinding ‘in behandeling is'. Bij Klantvoordeel staat ‘Wacht op Activatie’. En op dit forum kan ik niet inloggen met m'n T-Mobile Thuis account, wel met m'n Mobiel account.

Ergens gaat er iets nog niet helemaal goed dus.

Ik heb hierover gebeld met de klantenservice; het zou geregeld worden. Helaas moet ik nu, zo'n anderhalve week later, constateren dat het niet geregeld is. Dus dan maar via het forum. Kan iemand hier even naar kijken aub?

 

* Monteur van Guidion constateerde op 19-8 geen signaal. Uiteindelijk na veel gebel van mij met drie partijen (T-Mobile, KPN Netwerk en VolkerWessels) is er dan eindelijk op 8 september een monteur van VolkerWessels langs geweest om de FTU/NTU opnieuw aan te sluiten. Vijf minuten werk en de boel draaide.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 September 2020, 17:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @M76, dit heb ik meteen in orde gemaakt voor je. Er liep iets niet lekker aan de achterkant, dat heb ik nu meteen gepushed. Jouw aanvraag is nu volledig aangemeld waardoor alles door kan lopen. 

Veel plezier met jouw abonnement en als ik nog iets kan doen, let me know!

 

Reputatie 1

Top @Jason, dankjewel!

Reageer