Beantwoord

Activatie T-Mobile Thuis Glasvezel "problemen"

  • 17 November 2020
  • 6 reacties
  • 401 Bekeken

Sinds 13-11-2020 heb ik Glasvezel van T-Mobile Thuis. Bij de aanvraag hiervan heb ik tevens de volgende opties aangevraagd:

  • Ziggo Sport Totaal
  • FOX Sports Eredivisie
  • Vast Bellen Start

Wanneer ik nu kijk in My T-Mobile Thuis zie ik dat deze 3 opties nog staan aangemerkt als “Je aanvraag is in behandeling”. Tevens zie ik bij T-Mobile Klantvoordeel staan “WACHT OP ACTIVATIE” bij Internet TV Bellen.

Tevens staat er ook sinds 13-11-2020 op mijn overzicht van My T-Mobile Thuis “Vandaag komt de monteur bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren.”. Op 13-11-2020 is hij ook geweest, maar dat zal toch niet dagelijks gebeuren :slight_smile: ?

 

Ik heb over deze onderwerpen tweemaal contact gehad met de klantenservice en kreeg tweemaal een ander antwoord.

Eerste antwoord: wacht a.u.b. 24 uur en probeer het dan nog eens

Tweede antwoord: oorspronkelijke ingangsdatum is 24-11-2020 en deze is vervroegd naar 13-11-2020 en hierdoor zijn de extra diensten nog niet actief.

 

Om eerslijk te zijn, vind ik het vreemd dat T-Mobile zelf de datum vervroegd, maar dat de extra diensten dan nog bijna 2 weken op zich laten wachten. Ik ben dus thuis telefonisch niet bereikbaar en mijn extra pakketten zijn er ook nog niet.

 

Graag zou ik toch zien dat de genoemde 3 opties actief worden en dat T-Mobile Klantvoordeel ook niet meer op WACHT OP ACTIVATIE staat.

 

Hopelijk kan iemand hierbij helpen, want de eerste ervaringen met T-Mobile Thuis zijn op deze manier op zijn zachtst gezegd niet echt positief te noemen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 November 2020, 17:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Wobbie, welkom op de Community en bij Thuis!

Jouw aanvraag bleef in het systeem op “Planned” hangen doordat de extra zenderpakketten inderdaad officieel pas op 24 november in zouden gaan, hierdoor blijft het Klantvoordeel ook hangen in de activatiestatus. Ik heb dit meteen rechtgetrokken en de volledige aanvraag voltooid. Je zult binnen maximaal 24 uur Klantvoordeel geactiveerd zien worden. De zenderpakketten zullen binnen twee uur zichtbaar zijn zodat je ze kunt bekijken. 

Geniet van jouw abonnement en mocht ik nog iets kunnen doen, let me know. Stay safe! 

Goedenavond Jason,

Wat werkt deze community toch goed.

Wat je zegt is volledig waar. Extra TV-pakketten en vast bellen zijn actief en ook Klantvoordeel is nu prima. Voor zover ik weet is het nu afgerond.

Bedankt voor de snelle service en wellicht een idee om dit aan de callcenter medewerkers ook te leren, zodat zij direct kunnen helpen als men belt met een dergelijk voorval en de klanten niet met een smoes afpoeieren, want zo lijkt het nu wel.

Hoe dan ook heel erg bedankt!

Reputatie 1

Goedemiddag @Wobbie, welkom op de Community en bij Thuis!

Jouw aanvraag bleef in het systeem op “Planned” hangen doordat de extra zenderpakketten inderdaad officieel pas op 24 november in zouden gaan, hierdoor blijft het Klantvoordeel ook hangen in de activatiestatus. Ik heb dit meteen rechtgetrokken en de volledige aanvraag voltooid. Je zult binnen maximaal 24 uur Klantvoordeel geactiveerd zien worden. De zenderpakketten zullen binnen twee uur zichtbaar zijn zodat je ze kunt bekijken. 

Geniet van jouw abonnement en mocht ik nog iets kunnen doen, let me know. Stay safe! 

Ik heb iets soortgelijks, misschien, ik weet het niet, t-mobile thuis is geïnstalleerd, en alles werkt, maar de order hangt nog op installatie pakket onderweg en installeren.  En ik heb ook ziggo en ESPN aangevraagd, maar daar staat nog aanvraag in behandeling. Ik hoop niet dat die aanvraag van die twee zenders toevallig gekoppeld is aan 21 april , terwijl sinds gisteren de installatie is afgerond, en Ziggo knalde me er gelijk uit vandaag(terwijl ik wel moet betalen tot 21 april, maar goed:-). Ik kan dus geen ziggo sport en ESPN meer kijken via Ziggo, dus zou toch graag zien dat het Ziggo en ESPN snel geactiveerd kunnen worden. Kreeg ook een email dat alles in werking was gesteld vanaf 30 maart, en dat het abonnement is verwerkt en ingaat vanaf 30 maart, maar in de praktijk dus niet, want ik mis dus nog zender, en de order staat nog niet op afgerond, waardoor ik ook geen wijzigingen kan doen. Ik weet niet of je er iets in kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rvdp66 

Kan je de modem eens een fabrieksreset geven door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, dit kan wel eens helpen.

Anders is het even wachten op de reactie van een moderator die je verbinding handmatig kan aanmelden in het systeem.

Reputatie 1

Hallo @rvdp66 

Kan je de modem eens een fabrieksreset geven door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, dit kan wel eens helpen.

Anders is het even wachten op de reactie van een moderator die je verbinding handmatig kan aanmelden in het systeem.

Reset gedaan, me op dat moment niet beseffende, dat ik mijn gewijzigde wifi netwerk naam en wachtwoorden weer opnieuw moest ingeven in het modem:-), maar is weer geregeld. Status niet gewijzigd. Hangt nog steeds op punt 5 onderweg/installeren. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rvdp66,

Fijn dat je een berichtje plaats, dit was zeker op te lossen! Daarentegen is het jammer om te lezen dat je inmiddels de bestelling hebt opgezegd. Hopelijk kunnen wij in de toekomst meer voor je betekenen. Voor nu wens ik je vooral nog veel succes en een mooi weekend toe! 🙂

Reageer