Beantwoord

Activeren extra emailadressen

  • 2 April 2020
  • 7 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 19 reacties

Per 30 maart is mijn Tmobile Thuis actief. Ik heb voor mijn dochters extra emailadressen aangemaakt en ik vind het best triest dat ik deze vandaag 2 april, nog steeds niet kan activeren. Dit is zo 1990… Graag zsm oplossen

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 April 2020, 11:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BromE 

Werken je thuis diensten al? Door een administratieve fout staat alles in het systeem misschien nog niet goed. Wacht hiervoor de reactie van een Moderator even af, ze reageren binnen de 24/48 uur of je kunt de klantenservice bellen op 0800 0092.

Reputatie 2

Ik heb alles actief, internet, televisie, mijn eigen email….pakketten alles.

Reputatie 7
Badge +15

Het gebeurt soms wel eens dat dit in het systeem achrerloopt. Normaal zou het dan binnen een dag of 2 ook actief moeten zijn in je T-Mobile thuis account.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BromE, welkom op de Community, goed dat je hier jouw vraag stelt! Ik heb het meteen voor je in orde gemaakt. Alle 3 de mailadressen zijn nu aangemaakt en zouden functioneel moeten zijn. Het valt me op dat je voor 1 van je dochters nog een adres hebt aangemaakt, maar dan met een ietwat andere spelling van de achternaam. Kan ik deze annuleren voor je?  😄

Reputatie 2

@Jason, Thanks! Ja, die met “eY” die ik vanochtend had aangemaakt was ter test. Die kan er weer uit.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Die met “ey” van vanmorgen kan ik jammer genoeg niet meer annuleren, dus ik zal de “normale” op stop zetten! :wink:

Reputatie 2

Geen probleem! Ik heb de eY inmiddels ingebruik genomen. Super bedankt voor de hulp

 

Reageer