Beantwoord

activeren T-Mobile Unlimited

  • 5 July 2020
  • 7 reacties
  • 655 Bekeken

Hallo,

 

Eind mei heb ik een internetcontract bij jullie afgesloten. 1 juli is er iemand geweest om de modem te installeren. Hierbij constateerde de monteur dat er nog geen signaal binnen kwam. Omdat ik ivm Corna nog steeds thuis moet werken heb ik donderdag contact met jullie opgenomen. Jullie hebben toen een week lang Unlimited aangeboden die ik kon activeren door een code naar 2244 te sturen. Dit heb ik zojuist gedaan echter krijg ik geen activatie SMS code.

Ik zit nu dus nog steeds zonder internet. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het activeren van het internet.

Overigens heb ik het nummer 2244 niet geblokkeerd.

Mvg,

Joël

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 July 2020, 15:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Geus-T2019 Heb je de vouchercode ingevuld zoals die vermeld staat (dus letten op een “nul” (0) en een “oo” (O) en heb je de code verstuurd met een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart?

Hallo Jason, ik heb het goed ingevuld, maar ik heb een Simpel abonnement. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Joël D., welkom op de Community en welkom bij T-Mobile Thuis, gaaf dat je klant bent geworden! 😄 Nu is het aan ons om jouw verbinding zo snel mogelijk online te krijgen.

Zou je mij de vouchercode die je gestuurd hebt per privébericht willen toesturen? Dan ga ik na of deze nog wel werkt. Je hoort immers altijd een bevestiging per SMS te krijgen, zoals je terecht opmerkt. Ik stuur je gelijk een nieuwe code toe waarvan ik 100% zeker weet dat die werkt, zo kun je toch Unlimited Internet activeren. Je hoort binnen vijf minuten van me! 😉

Reputatie 7
Badge +14

De unlimited vouchers werken alleen bij T-Mobile,  Tele2 en Ben simkaarten. Je kunt eventueel een prepaid simkaart bij een T-Mobile winkel gaan halen. Daarop werkt de voucher.

Bedankt voor de informatie. 

Hallo, ik zit al 5 dagen zonder internet en kreeg vanavond van een medewerker een sms code die ik naar 2244 moet sturen. Dit heb ik op mijn iPhone X gedaan, maar krijg geen activatie bericht terug! 
 

Kan iemand mij hier mee helpen?

Reageer