Okee aangezien overall Corona maatregelen worden genomen. Komen monteurs niet meer bij iemand thuis. Dan proberen ze alles telefonisch te regelen. Ik heb afspraak staan voor 23 maart. Wanneer wordt mijn signaal geactiveerd?
Want ouwe bewoner had ook t mobile en ik zit nu op zijn internet met mijn kastje.
Met vriendelijke groet,
Vlad
Beste antwoord door Jason
Hoi Je hebt helemaal gelijk dat Guidion in principe eerst belt en telefonisch hulp verstrekt voordat ze langskomen. Dat geldt echter niet voor installatieafspraken. Bij Glasvezel is het zo dat installatie door de monteur een vereiste is. Geen zorgen dus! Maandag de 23e komt de monteur bij je langs om jouw installatiepakket aan te sluiten. Dat is ook de dag dat jouw verbinding geactiveerd wordt. Het is ook al gelukt om een persoonlijke My T-Mobile Thuis account aan te maken zie ik, goed bezig. Mocht je straks iets willen wijzigen of inzien, kun je dat bijna altijd via My T-Mobile Thuis regelen.
Heel veel plezier met jouw abonnement straks en als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar. Houd je veilig en sterk, goede gezondheid toegewenst!