Beantwoord

Activering van signaal

  • 18 March 2020
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Okee aangezien overall Corona maatregelen worden genomen. Komen monteurs niet meer bij iemand thuis. Dan proberen ze alles telefonisch te regelen. Ik heb afspraak staan voor 23 maart. Wanneer wordt mijn signaal geactiveerd?

 

Want ouwe bewoner had ook t mobile en ik zit nu op zijn internet met mijn kastje.

Met vriendelijke groet,

Vlad

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 March 2020, 10:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vladik 

Normaal wordt het signaal pp de installatie datum geactiveerd, mochten er wijzigingen zijn dan wordt je hopelijk op de hoogte gebracht.

Reputatie 7

@vladik dat is handig zeg.

als je internet weg valt moet je bij glasvezel even de mediaconvertor van de stroom halen. daarna moet het weer werken.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @vladik, supertof dat je klant bent geworden en gekozen hebt voor ons Glasvezelnetwerk! Welkom op de Community en bij de club! :smile: Je hebt helemaal gelijk dat Guidion in principe eerst belt en telefonisch hulp verstrekt voordat ze langskomen. Dat geldt echter niet voor installatieafspraken. Bij Glasvezel is het zo dat installatie door de monteur een vereiste is. Geen zorgen dus! Maandag de 23e komt de monteur bij je langs om jouw installatiepakket aan te sluiten. Dat is ook de dag dat jouw verbinding geactiveerd wordt. Het is ook al gelukt om een persoonlijke My T-Mobile Thuis account aan te maken zie ik, goed bezig. Mocht je straks iets willen wijzigen of inzien, kun je dat bijna altijd via My T-Mobile Thuis regelen.

Heel veel plezier met jouw abonnement straks en als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar. Houd je veilig en sterk, goede gezondheid toegewenst!

 

@Waqqas en @Hidden.nld Bedankt voor jullie vlotte reacties, zo kunnen we iedereen zo goed mogelijk helpen!

Reageer