Beantwoord

Adres niet gevonden voor in aanmerking komen T-mobile thuis

  • 22 July 2019
  • 8 reacties
  • 509 Bekeken

Hi,

Ik ga op een nieuw adres wonen waar als toevoeging B02 van toepassing is. Graag wil ik internet en tv bij jullie afsluiten, maar bij controleren van het adres wordt het adres op B02 niet gevonden. Overigens wanneer ik alleen een B invul klopt het adres wel. Hoe kunnen jullie dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Brian 25 July 2019, 15:50

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
@Mauriceschroeder95 Welkom op het forum.

Een vriend van mij had hetzelfde probleem, alleen niet bij T-Mobile. Hij woont op 77 met toevoeging 231, Zijn adres wordt alleen gevonden als die bij huisnummer 77231, dus geen toevoeging. Misschien is voor jou dezelfde oplossing.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Aangezien wij klanten jou hier niet mee kunnen helpen, zal webcare hier naar moeten kijken. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur maar wegens drukte kan het uitlopen.
Werkt ook niet helaas.
Reputatie 6
@Mauriceschroeder95 Kun je hier wel je adres vinden?
Ja hij vindt het adres, maar wel met opmerking ''geen correct KANVAS adres''
Reputatie 6
@Mauriceschroeder95 Daar heb je denk ik meteen het probleem. Maar kan er langs zitten.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Je zal een reactie van webcare af moeten wachten. Dit kan 24/48 uur duren, maar wegens drukte kan het uitlopen.

Maar misschien weet @Hidden.nld hier ook wel meer over. Je kan zijn reactie ook afwachten.
Reputatie 7
Badge +4
geen correct KANVAS adres betekend dat het adres niet bestaat.

zoek je adres eens op bij het kadaster, KANVAS is hier aan gekoppeld. tip links boven vind je omliggende nummers
In het kadaster staat 58B -02 als geldig adres!
Reputatie 7
Hi @Mauriceschroeder95, zo afgaand op de vragen en antwoorden in dit topic is er geen aparte aansluiting voor jouw adres. Gaat het hier toevallig om een gesplitst pand? Het komt vaker voor dat een pand gesplitst wordt maar dat er geen nieuwe aansluitingen aangevraagd worden voor de gesplitste appartementen. Je hebt dan 1 hoofdaansluiting voor bijvoorbeeld 2 of 3 appartementen wat in de praktijk betekent dat je dit dus deelt met je buren. Is dit bij jou inderdaad ook het geval of is er wel een eigen aansluiting aanwezig (meestal in de meterkast)? Zo ja zou je daar dan eens een foto van willen maken? Dan kijken we meteen met je mee!

Reageer