Beantwoord

Adres wijzigen voor bestelling probleem

  • 1 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 387 Bekeken

Ik wil mijn internet pakket zo snel mogelijk ontvangen en wil geen gebruik maken van de 14 dagen bedenktijd. Alleen het word geleverd op mijn nieuwe adres maar ik ben overdag niet thuis dus kan hem niet in ontvangst nemen, gezien ik er zelf voor moet tekenen kan hij niet bij iemand anders worden geleverd.

Wat moet ik nu doen?

Kunnen jullie ruim op tijd zeggen wanneer het pakketje word geleverd en ervoor zorgen dat deze vroeg in de ochtend OF laat in de middag word geleverd? Misschien dat ik nog wat kan regelen met werk.
icon

Beste antwoord door Brian 9 oktober 2019, 10:15

Hi @mugen4u, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Geen zorgen, je ontvangt bericht van ons zodra het pakket klaar staat voor verzending. Het pakketje wordt afgeleverd via Post NL en je ontvangt een Track & Trace code. Mocht je niet thuis zijn dan kan je via deze track & trace er voor kiezen om het pakketje bijvoorbeeld af te laten leveren bij een ophaalpunt bij jou in de buurt. Dat gaat dus helemaal lukken! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @mugen4u, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Geen zorgen, je ontvangt bericht van ons zodra het pakket klaar staat voor verzending. Het pakketje wordt afgeleverd via Post NL en je ontvangt een Track & Trace code. Mocht je niet thuis zijn dan kan je via deze track & trace er voor kiezen om het pakketje bijvoorbeeld af te laten leveren bij een ophaalpunt bij jou in de buurt. Dat gaat dus helemaal lukken! 😉

Reageer