Beste antwoord door Sterre
Heel begrijpelijk dat je niet heel de dag door kunt bellen. Werken moet ook gebeuren! Excuses dat je ons telefonisch moeilijk kunt bereiken. Ik ben er via de Community voor je en zet graag jouw adreswijziging in gang! Ik zie dat je ons jouw nieuwe adres hebt gestuurd. Top! Dan is dat in ieder geval al bekend. Kun je mij in een privébericht jouw (oude) postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer doorgeven? Op deze manier kan ik verifiëren dat ik echt jóúw diensten verhuis, zou toch rot zijn als iemand anders een geintje met je uithaalt.
Ook wil ik graag de volgende dingen van je weten:
- Wil je weer Alles-in-1 ?
- Wil je weer 20 Mbps internetsnelheid en 1 TV Box zonder opnamefunctie? Of wil je hier iets in wijzigen (sneller internet, meer TV Boxen, TV Box met opnamefunctie)?
- Om je sneller op te kunnen leveren kan ik je bedenktijd overslaan. Wil je dit? Ga je hiermee akkoord?
Handig om vanuit mij te vermelden:
- Met Alles-in-1 ontvang je de eerste 6 maanden 20 euro korting!
- Je treedt in een nieuw huis dus je tekent voor een jaarabonnement bij T-Mobile Thuis
- Je modem van je oude adres zien we graag teruggestuurd. Je krijgt een nieuw modem voor je nieuwe adres
- Je TV Box kun je meenemen naar je nieuwe adres
Ik zie je antwoorden en gegevens graag tegemoet! Zodra ik deze binnen heb, ga ik de verhuizing meteen in gang zetten.