Beantwoord

Adres wijziging doorgeven via mail maar wordt niet doorgevoerd

  • 6 March 2018
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Hoe los ik dit op, ik ben hooguit 5min per dag in de gelegenheid om te bellen en heb dit al meerdere keren geprobeerd. Dit word beantwoord met een wachtrij van 30min, ik mag op de werkvloer geen telefoon bij hebben en bellen om middernacht kan ook niet. Ik zou dit graag z.s.m. Opgelost hebben want ik zit rekeningen te betalen voor geen internet en geen tv. Ik heb de mail conversatie vernomen dat er 0 intentie is om mijn nieuwe adres door te voeren.
icon

Beste antwoord door Sterre 7 March 2018, 16:33

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb er op dit moment meer behoefte aan om alles opgezegd te hebben, gezien ik al een andere provider heb uitgezocht in de hoop dat de betreffende overstap service mij deze ellende zou uitsparen.
Reputatie 7
Hi Dioapple!

Heel begrijpelijk dat je niet heel de dag door kunt bellen. Werken moet ook gebeuren! Excuses dat je ons telefonisch moeilijk kunt bereiken. Ik ben er via de Community voor je en zet graag jouw adreswijziging in gang! Ik zie dat je ons jouw nieuwe adres hebt gestuurd. Top! Dan is dat in ieder geval al bekend. Kun je mij in een privébericht jouw (oude) postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer doorgeven? Op deze manier kan ik verifiëren dat ik echt jóúw diensten verhuis, zou toch rot zijn als iemand anders een geintje met je uithaalt.

Ook wil ik graag de volgende dingen van je weten:
- Wil je weer Alles-in-1 ?
- Wil je weer 20 Mbps internetsnelheid en 1 TV Box zonder opnamefunctie? Of wil je hier iets in wijzigen (sneller internet, meer TV Boxen, TV Box met opnamefunctie)?
- Om je sneller op te kunnen leveren kan ik je bedenktijd overslaan. Wil je dit? Ga je hiermee akkoord?

Handig om vanuit mij te vermelden:
- Met Alles-in-1 ontvang je de eerste 6 maanden 20 euro korting!
- Je treedt in een nieuw huis dus je tekent voor een jaarabonnement bij T-Mobile Thuis
- Je modem van je oude adres zien we graag teruggestuurd. Je krijgt een nieuw modem voor je nieuwe adres
- Je TV Box kun je meenemen naar je nieuwe adres

Ik zie je antwoorden en gegevens graag tegemoet! Zodra ik deze binnen heb, ga ik de verhuizing meteen in gang zetten.
Ik heb een nieuwe bewind voerder
Hier bij het nieuwe Aderes
Postbus 4316
6202 VA Maastricht
Tel =043-3030699
Rekening nummer is niet veranderd
Reputatie 7
Hey @Math Boumans,

Bedankt voor de gegevens! Je nieuwe bewindvoerder moet ons dan wel nog een beschikking/volmacht sturen naar dit e-mail adres, graag voorzien van je klantnummer. Dan verwerken mijn collega's dat netjes voor je!

Reageer