Beantwoord

ADSL verbinding zou opgeleverd zijn, maar werkt niet

  • 29 June 2019
  • 8 reacties
  • 563 Bekeken

Hallo,

Op 28-06-2019 zou de T-Mobile Thuis ADSL internet verbinding opgeleverd worden. Ik heb het modem direct aangesloten op het ISRA punt. Tevens beide RJ11 poortjes van het ISRA punt geprobeerd en meerdere keren het modem herstart, maar de WAN verbinding komt niet op.

De helpdesk is erg druk. Gisteren en vandaag 30 minuten in de wacht gestaan. Ik probeer het daarom maar even via dit forum. Mijn vraag aan de servicedesk is om de verbinding te checken en zo nodig operationeel te krijgen. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Niels
icon

Beste antwoord door nielske_nl 3 July 2019, 09:51

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @nielske_nl,

Welkom bij T-Mobile Thuis en op deze klant-helpt-klant community. Dat is niet mooi om te lezen. Zo te lezen heb je al goede dingen gedaan. Om tussentijds mee te denken; Zijn de draden van het ISRA punt goed connected?

Een lijnmeting is zeker mogelijk. Dit kan echter alleen webcare. Zij lezen mee op de community en reageren doorgaans binnen 48 uur.
Hoi TAVL,

Bedankt voor het meedenken. De bedrading van het ISRA punt ziet er goed uit. Voorheen heb ik hier ook ADSL van XS4ALL op gehad. Ik heb géén reden om te twijfelen aan de kwaliteit of bedrading van het ISRA punt zelf. Mijn vermoeden is dat er iets mis gegaan is bij het koppelen van de aansluiting in de wijkcentrale. Dat is me in een andere woning ook al een keer overkomen. Nou, we wachten af of iemand van webcare mijn melding hier ziet. Ondertussen heb ik gelukkig nog internet van Ziggo. Die verbinding wordt maandag opgeheven.

Met vriendelijke groeten,

Niels
Reputatie 7
Badge +4
Heb je een T-Mobile mobiele telefoon? Mocht je zonder internet komen te zitten, dan kan ik je helpen met een tijdelijke voucher voor internet. 🙂
Thanks TAVL, maar ik heb geen T-Mobile mobiele telefoon. Helemaal zonder internet kom ik niet te zitten. Gelukkig heb ik via de telefoon van de zaak internet.
Hier een update. Er blijkt iets mis gegaan in de communicatie. Vandaag heb ik de helpdesk gesproken en het blijkt dat aansluitdatum is verplaats van 28-06-2019 naar 04-07-2019. Kennelijk heeft KPN de uitvoering van de aansluiting verzet omdat er problemen waren m.b.t. de toegang van de wijkcentrale (of iets dergeljks). Wordt vervolgd.
Reputatie 7
Badge +4
Thanks voor de terugkoppeling. Ik duim met je mee!
Het werk! Gisteren rond half zeven in de avond kreeg ik een e-mail dat de aansluitdatum opnieuw was veranderd. Maar nu naar 2 juli. Dus even naar de meterkast gelopen en modem aangesloten en klaar. Gelijk even een speedtest gedaan en de snelheid lijkt zelfs ietsjes beter te zijn dan mijn oude ziggo aansluiting. Met name de upload snelheid is veel beter. Kortom, beter dan ik verwacht had. Mooi om te zien dat de techniek m.b.t. DSL verder ontwikkeld is. Voor 2013 had ik ADSL van xs4all, maar die kwam toen niet verder dan 11Mbit. Nu kom ik toch dicht bij de 50Mbit.
Reputatie 6
@nielske_nl Fijn om te lezen dat het eindelijk werkt.

Veel plezier met je verbinding.

Reageer