Beantwoord

Afrekening bij verhuizing?

  • 14 November 2017
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

Onlangs hebben we onze woning verkocht. De nieuwe bewoner van de woning heeft een contract aangevraagd bij XS4All die op 21 december zal ingaan.
Vandaag hebben we een brief van T-Mobile Thuis mogen ontvangen, waarin staat gecommuniceerd dat ons T-Mobile Thuis contract op 21-12-2017 stopgezet zal gaan worden.

Daar wij in mei-2017 een contract bij T-Mobile thuis hebben aangesloten, vraag ik mij of we in deze situatie een narekening van T-Mobile zullen ontvangen voor de resterende maanden.

Ik zie u reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Raymon
icon

Beste antwoord door Brian 16 November 2017, 11:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Raymon,

Welkom op het community forum.
Het is gebruikelijk dat je dan het contract moet afkopen voor de resterende periode.
In de meeste gevallen is het gunstiger om je huidig contract te verhuizen naar een nieuw adres.
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor je bericht.

Na 5 personen binnen T-Mobile te hebben gesproken, is het probleem eindelijk opgelost.

Omdat de nieuwe bewoner een nieuwe provider had gekozen voordat wij onze verhuizing hadden doorgegeven, werd de opzegging gezien als het regulier stopzetten van het contract. Dus inclusief betaling van de resterende maanden.

Nu blijkt het zo te zijn dat een verhuizing als onmacht wordt gezien, waardoor we het contract kosteloos kunnen stopzetten.

Met vriendelijke groet,

Raymon
Reputatie 7
Hi Raymon86, goed om te horen dat het gelukt is! En klopt helemaal, we zien natuurlijk het liefst dat je bij ons blijft en daarom is het mogelijk om jouw contract mee te verhuizen als we op jouw nieuwe adres kunnen leveren. Uiteraard begrijpen we dat je geen gebruik meer kan maken van je huidige abonnement wanneer je gaat verhuizen, dus ook kosteloos opzeggen is in dit geval een mogelijkheid. Succes met verhuizen en hopelijk zien we je terug op je nieuwe adres! 🙂

Reageer